Friday, November 9, 2012

Big Black Cock


Από καιρό θέλαμε να συναντήσουμε εναν αληθινό big-black-cock, που τοσα είχαμε δει και ακούσει. Στο ξενοδοχείο που μέναμε γνωρίσαμε τον Elton ένα μαύρο παίδαρο που δούλευε εκεί. Κατάλαβε τι θέλαμε και μόνο που δεν τρελάθηκε οταν είδε την a. ολόγυμνη μπροστά του. Το ίδιο βέβαια κι αυτη όταν τον είδε το γυμνο κορμί του να γυαλίζει στο μισοσκόταδο και το μακρύ μαύρο κοντάρι του να κρέμεται ανάμεσα στα πόδια. Χωρίς να χάσει χρόνο γονάτισε μπροστά του άρπαξε το μακρύ καυλι και μου το έδειξε, ενθουσιασμένη. «Αγάπη μου φώναξε δεν εχω ξαναδεί τέτοια πράγμα, κοιτα ποσο μεγάλο που είναι»


Δεν μπορούσα να μην συμφωνήσω θαυμάζοντας το σφιχτό νευρώδες κορμί του και αυτό που είχε ανάμεσα στα πόδια. Δεν άντεξα να μην απλώσω το χέρι μου και να πιάσω κι εγώ την ψωλή του. Ενοιωσα την σκληράδα και την δυναμή του. Η επιθυμία να την δώ με ενα μαυρο παίδαρο ηταν απο τις πιο συχνές φαντασιώσεις μου. «Ελα μωρο μου ολος δικό σου» της λεω. Χαμογέλασε και την έβαλε στο στόμα κάνοντας πιπιλα με την άκρη της γλώσσας και ύστερα συνέχιζε πινέλο κάθετα σε ολόκληρο το παλούκι μέχρι τα αρχίδια. Κραυγές ηδονής έβγαιναν από το στόμα του Elton καθώς ο πούτσος του βυθιζόταν όλο και πιο βαθιά μέσα στο αχόρταγο στόμα της. «Whore lick, well black dick» της ελεγε σπρώχνοντας το καυλί του στο στομα και ζουλώντας της τα βαριά βυζιά. Τουλάχιστον μιση ώρα εγλυφε και περιεργαζόταν το μαύρο κοντάρι. «Ειναι υπέροχο μωρο μου είναι υπέροχο». Οταν είδε ποσο στητή και μεγάλη έστεκε περήφανα μπροστά στα μάτια της φώναξε σχεδόν παρακαλώντας. «Τωρα θέλω να με γαμησεις, θελω να νοιώσω αυτη τη μαύρη ψωλαρα στο μουνι μου» 

Ο Elton ανασηκώθηκε και γονάτισε έτοιμος από πάνω της. Η ψωλή του τεράστια και σκληρή σημάδευε τώρα το μουνί της. Φόρεσε ανυπόμονα ένα προφυλακτικό που δεν κάλυψε παρα μονάχα τη μισή ψωλή και της άνοιξε διάπλατα τα μπούτια. Με το ένα της χέρι έπιασε τον πούτσο του και τον έτριψε ελαφρά στο στόμιο του κόλπου της αγγίζοντας το πεινασμένο μουνί της. Σιγά-σιγά τον βοήθησε να βάλει σχεδόν το μισό από αυτό το θηρίο μέσα της. Τώρα το καυτό υγρό μουνί της άρχισε να ανοίγει σαν μια τεράστια χοάνη και να καταπίνει πόντο-πόντο το παχύ του όργανο. Όταν αισθάνθηκε ότι τον πήρε σχεδόν ολόκληρο μέσα της ούρλιαξε από ανάμικτο πόνο και ευχαρίστηση: «Ωωωχ ναι μπηκε...την νοιώθω…είναι τεράστια». Ο Elton δεν περίμενε άλλο, άρχισε να την τρομπάρει με το τεράστιο εργαλείο του, ενω κάθε τόσο έλεγε. «Fuck you white whore with big black dick» κι αυτη «Ναι πηδαμε...πηδαμε μαύρε πουτσαρα μου» 

Ο Elton με τις μαύρες χερούκλες ποτε χούφτωνε τα βυζόμπαλα και ποτε με τις φουσκωμένες χειλάρες σαν βεντούζα ρουφούσε τις καυλωμένες ρόγες. Ταυτόχρονα κάρφωνε βίαια το τεράστιο παλούκι στην ανοιγμένη μουνοτρυπα.  Κάθε τόσο μια κραυγή ξέφευγε απο το στόμα της καθως την τρυπούσε βαθιά που την έκανε να ουρλιάζει από πόνο και ηδονή. Την πηδούσε με τόσο βάναυσες κινήσεις που κατάλαβα ότι θα είχε μήνες να γαμήσει. Έδειχνε να την ξεσκίζει κι όχι να την γαμάει. «Γαμησε με μαύρε πουτσαρα μου, γάμησε με» τον ικέτευε…κι αυτός απαντούσε...«Fuck you white bits...fuck you»   



Ο μαύρος επιβήτορας συνέχιζε να την πηδάει για αρκετή ώρα κι αυτή είχε αφεθεί στην ηδονή που της πρόσφερε. Το μαύρο σφριγηλό κορμί του κάθε τόσο έπεφτε και την σκέπαζε και δεν έβλεπα παρά μονάχα τα πόδια της διπλωμένα γύρω του. Η αντίθεση του λευκού με το μαύρο δέρμα, τυλιγμένα το ενα πάνω στο αλλο μου προκαλούσε μια πρωτόγνωρη αίσθηση.  Εβλεπα τη μεγάλη μαυρη ψωλή καθως εισχωρούσε και βυθιζόταν στο μουνί της και τα κρεμασμένα αρχίδια να χτυπούν ρυθμικά πανω στα ροζ μουνοχειλα. Την ξέσκιζε ασταμάτητα και ακούραστα ενώ εκείνη δεν σταματούσε να βγάζει κραυγές καύλας ούτε λεπτό. Την ξεμουνιαζε κυριολεκτικά κι αυτή ήθελε να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερο από αυτό το τεράστιο όργανο μέσα της. Απορούσα πως άντεχε το μουνί της ολο αυτό τα σκληρό μαυρο παλούκι να την σφυροκοπεί αλύπητα.


Στο τέλος φανερά αποκαμωμένος έβγαλε ένα μουγκρητό σαν άγριο ζώο και άρχισε να χύνει με δυνατούς σπασμούς πέφτοντας πάνω της. 
Όταν τραβήχτηκε από μέσα της και ο μαύρος ψωλαρος γλίστρησε αργά από το μουνι της, -που τώρα έχασκε σαν ενα τεράστιο ανοιχτό πηγάδι- μια ποσότητα από ενα λευκό γαλακτερές υγρό φούσκωνε στην ακρη του προφυλακτικού. Ο Elton αφου το αφαίρεσε με προσοχή από την ψωλη του και μας το έδειξε περήφανος, το άφησε πάνω στην κοιλιά της και είπε γελώντας. «Sperm of black balls for you sweetheart». Βλέποντας αυτόν τον ψωλαρο που γυάλιζε και έσταζε απο τα υγρά του, ήθελα να νοιώσω κι εγω λίγο από την καυλα του. Για πρώτη φορά επιθυμούσα να γλύψω αυτο το μαύρο παλούκι που πριν γαμούσε το μουνί της.


© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση 



4 comments:

  1. tyxeri h dikia sou, pote tha katafero tin dikia moy na parei ki ayth tetoio kayli, kanoyn pos den theloun oi gamioles alla se oles aresei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 01, 2015

      Κ η δικη μου γαμιεται τελευτσια ... τρελαθηκε... δεν μου δινει καν σημασια πια.. δτειλε μου μειλ να μιλαμε

      Delete
  2. Απιστευτα δυνατοι παιδαροι οι μαυροι,εχουν ψωλαρες,κορμαρες κοιλιακους καυλα μεγαλα ποδια,δυνατα χοντρα δαχτυλα ....ολοι οι μαυροι γουσταρουν να γαμανε λευκες,της ξεφτιλιζουν ασυστολα οταν γαμανε.Ωραια ιστορια ....ελπιζω οχι διμιουργημα φαντασιας.

    ReplyDelete