29.11.12

Μια στιγμή τρέλας


Μια στιγμή τρέλας, μια στιγμή τρελής επιθυμίας. Καθως οι προκλητικές καμπύλες των γλουτών της, που διαγράφονται πισω απο το λεπτό φόρεμα μαγνητίζουν το βλέμμα μου. Την πλησιάζω ενω γδύνεται και τρίβομαι πανω στα ολοστρόγυλα πισινά της. Πιάνω τα βυζιά της, τα χουφτώνω και τα σφίγγω βίαια ανάμεσα στα δάχτυλα. Τραβώ τις ρόγες μέχρι να ουρλιάξει από πόνο. Βάζω το χέρι μου ανάμεσα στα μπούτια, εισχωρώ στο μουνί της. Είναι υγρό και κολλώδες. Την γδύνω και μένει με τα μωβ δαντελένια εσώρουχα και τις κάλτσες. Ξαπλώνει ανάσκελα πάνω στο κρεβάτι και ανοίγει διάπλατα τα πόδια. «Θέλω να σε βλέπω καθως μαλακίζεσαι» της λεω. Αρχίζει να χαϊδεύεται στα βυζιά, να τρίβει την κλειτορίδα και να μου το δείχνει, «κοιταξε τι υγρό και καυλωμένο που είναι, έτοιμο για πούτσο» Συνεχίζει να μαλακίζεται και να με κοιτάζει γεμάτη έξαψη και πόθο. «Σου αρέσει το μουνί της πουτάνας σου, θέλεις να το γλείψεις» Τα λόγια της με ερεθίζουν, στην θέα του μουνιου της, τρελαίνομαι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.

Γονατίζω ανάμεσα στα μπούτια της. Η βελούδινη επιδερμίδα της τρέμει κάτω από την άκρη της γλώσσας μου. Ακουμπώ την μύτη μου στο μουνί της. Η μυρωδιά του με τρελαίνει. Μυρίζει χυσια και μουνιλα. Να το γλείφεις και να το ξαναγλείφεις. «Είναι δικό σου καυλα μου, γαμημένο και χυμένο». Βαζω την γλώσσα όσο πιο βαθιά μπορώ, γλείφοντας και ρουφώντας τα θεσπέσια υγρά της. Πιπιλώ την ερεθισμένη κλειτορίδα, τα τρυφερά μουνόχειλα. Με την γλώσσα μου γλείφω την καυτή μουνότρυπα. «Ανακούφισε το από τα καυλιά που έχει φάει, κάνε μου γλειφομούνι να ηρεμήσει» Η σκύλα ήξερε ότι με καυλώνει όταν μου μιλούσε έτσι.

Ξεκουμπώνω το παντελόνι και ακουμπώ το καυλί μου στα χείλια της. «Παρτο ολο στο στόμα τώρα και γλείψε όπως εσύ ξέρεις να γλείφεις ψωλές» της λεω. Ανοίγει το στόμα και το βάζει μέσα. Μου παίρνει πίπα με την εμπειρία μιας πραγματικής πουτανας. Αναρωτιέμαι πόσες πίπες έχει πάρει μέχρι τώρα. Πόσα χυσια έχει γευτεί όλα αυτά τα χρόνια. «Πόσα καυλιά έχεις γλείψει ψωλού, πόσες πούτσες» «Αμέτρητα καύλα μου, μ΄ αρέσει να ρουφάω και να γλύφω ψωλές» Η απάντηση της με τρελαίνει ακόμα περισσότερο. Το καυλι μου μπαίνει πιο βαθιά στο γαμημένο στόμα της.

Την τσιμπουκωνω άγρια και το στόμα της σαν βεντούζα ανοίγει και κλείνει γύρω απο το καυλί μου. Προσπαθεί να το ρουφήξει μεχρι το λαρύγγι. Καθε τόσο την βγάζω και την χτυπάω πανω στο πρόσωπο και στα μάγουλα. Αισθάνομαι να με ψαχουλεύει  ανάμεσα στο κώλο. Ανοίγω καλύτερα τα μπούτια να την διευκολύνω καθως το ενα δάχτυλο εισχωρεί στην τρύπα μου. Μου βάζει κωλοδάχτυλο και συνεχίζει να μου παίρνει πιπα.  Η καύλα μου εχει φτάσει στο απροχώρητο, ο πουτσος μου εχει γινει σκληρός σαν πέτρα. «Αρκετά με το τσιμπούκι, γύρνα να πηδηχτείς τώρα όπως σου αξίζει, πόρνη».

Στήνεται στα τέσσερα με τον πισινό της προκλητικά ανασηκωμένο. Αρπάζω τα κωλομαγουλα και απότομα αρχίζω να τα χτυπώ με δύναμη. Ο κωλος της γίνεται κατακόκκινος από το ξύλο. Σαλιώνω το ένα μου δάχτυλο και το βυθίζω στην κωλοτρυπιδα της. Αρχίζει να βογκαει και να ουρλιάζει. «Νομίζω ότι ένας αληθινός πούτσος θα ηταν ιδανικός για την τρύπα σου» της λεω. Ο καυλωμένος πούτσος μου είναι έτοιμος για τον κωλο της. Μια βίαιη ώθηση και το καυλι μου σφηνώνει στην σφιχτή κωλοτρυπίδα. Μια κραυγή πόνου για αυτή κι ένας αναστεναγμός ηδονής για μένα. «Τέτοια πούτσα χρειάζεται ο κώλος σου, πουτάνα» «Ναι πηδα με, σκίσε μου τον κωλο, ειμαι η πουτανα σου», «αυτό δεν ήθελες, να σε ανοίξω απο πισω όπως σε ανοίγουν οι γαμιάδες σου».

Το καυλι μου τώρα, μπαινοβγαίνει ασταμάτητα στην ανοιχτή κωλοτρυπίδα. Είμαι θυμωμένος και καυλωμένος μαζί της. Θέλω να την ξεσκίσω, να την βιάσω, να με παρακαλεί να σταματήσω. Την βρίζω και την σφαλιαρίζω άγρια πάνω στα γδαρμένα κωλομαγουλα. «Μην σταματάς σε παρακαλώ, δοσε μου τον πούτσο σου, γαμησε με, πήδαμε και βάραμε, ειμαι η σκλάβα σου κι εσυ ο αφέντης μου» Κι εγω να χύνω, να χύνω και να αδειάζω ολη την συσσωρευμένη καύλα μου βαθιά στο γαμημένο κωλο της. 

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση
 

1 comment:

  1. Ναί...Πουτάνα γυναίκα στο κρεβάτι και τι στον κόσμο...

    ...Μοσχοβόλησε ο χώρος πάλι.

    ReplyDelete