8.4.13

Κωλοδάχτυλο



Η Α. ηταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι με ενα δονητή ανάμεσα στα μπούτια. Ηταν φανερά ερεθισμένη προσπαθώντας να έρθει σε οργασμό που δεν κατάλαβε την παρουσία μου οταν πλησίασα και ξάπλωσα δίπλα της. Σαλιωσα ενα δάχτυλο και αργά παραβίασα την σφιχτή κωλοτρυπίδα της. Τώρα με κλειστά τα μάτια αφέθηκε στην ηδονή που της προσφερε η διπλή διείσδυση, μεχρι που το κορμί της τινάχτηκε ψηλά απο την ένταση του οργασμού που την συγκλόνισε. 

Υστερα πήρε τον πουτσο μου στο χέρι κι άρχισε να με χαϊδεύει. Χαμήλωσε το κεφάλι πάνω στο καυλι μου και άρχισε να μου παίρνει πίπα. Έσκυψε ακόμα περισσότερο και αισθάνθηκα την ζεστή της ανάσα να με καίει ανάμεσα στα σκέλια. Ανασήκωσα την λεκάνη και τα πόδια να την διευκολύνω καλύτερα. Έπειτα από μερικούς κύκλους η γλώσσα της εισχώρησε πιο βαθιά στην σχισμή μου. Ένοιωσα μια αναταραχή σε ολόκληρο το κορμί και αφέθηκα στην γλυκιά αίσθηση της γλώσσας στην κωλοτρυπίδα μου. Με την άκρη της που είχε γίνει σαν ένα μικρό σκληρό όργανο προσπαθούσε να εισχωρήσει μέσα μου, πράγμα που κατάφερνε περίφημα.

Συνέχιζε να γλύφει και να με μαλακίζει, μέχρι που αισθάνθηκα ένα δάχτυλο να τρίβεται πισω μου. Το ένοιωσα αργά να παραβιάζει την σφιχτή μου τρυπούλα και να καρφώνεται βαθιά ολόκληρο μέσα. Αφησα ένα αναστεναγμό ηδονής καθώς με τρυπούσε και μου έλεγε «σου αρέσει μωρό μου, σου αρέσει το δάχτυλο στην τρυπούλα», «η μάλλον ένα σκληρό καυλί θα ήταν καλύτερα», «θα σε ανοίξω να είσαι έτοιμος την επόμενη φορά».

Δεν μπορούσα να απαντήσω είχα κλείσει τα μάτια και είχα αφεθεί στην ηδονή που μου χάριζε το δάχτυλο της. Ενω βυθιζόταν στον πρωκτό μου, έκανε ταυτόχρονα μασάζ στο προστάτη μου και κάθε φορά τιναζόμουν ολόκληρος. Δεν ήθελα και πολύ να τελειώσω και το αποτέλεσμα ήταν ένας οργασμός τόσο έντονος που έχυσα σχεδόν χωρίς να αγγίξω τον πούτσο μου. Το συσσωρευμένο σπέρμα τινάχτηκε μέχρι το πρόσωπο μου. Τράβηξε το δάχτυλο από τον κωλο και μου το έδειξε με ικανοποίηση. «είδες τι κατάφερε ένα δαχτυλάκι μωρό μου, φαντάσου μια αληθινή ψωλή τι θα έκανε»

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση


1 comment:

  1. κayla einai re file to daxtylaki ston kolo mazi me tsimoyki einai to oti teleio yparxei. moy to kanei ki emena h dikia moy kai meta rixno kati xysimata. opoio den to exei dokimasei den xerei ti xanei.

    ReplyDelete