17.7.13

Ενας παλιός φίλος -2#



Βάλαμε ένα ποτό και συνεχίσαμε την κουβέντα «Εισαι τυχερός, ειναι πολύ ωραία γυναίκα» «ναι πράγματι βρήκα το αλτερ εγκο μου, εσυ για πες μου» «εμένα δεν μ΄αρεσε ποτε η δέσμευση το ξέρεις και γυναίκα να σε περιμένει και να μη στα φοραει δεν γεννήθηκε ακόμα» «έπειτα εμεις οι ναυτικοί πουτανες βρίσκουμε, αρκει να δουλεύει καλα αυτό» και μου δείχνει το καυλι του. «είναι δική σου, του λεω…με οποιο τρόπο εσυ το επιθυμείς» «σ΄ αρεσει να πηγαίνει με άλλους» «ναι, δεν μπορώ να στο εξηγήσω ακριβώς, αλλα τρελαίνομαι όταν την βλέπω με άλλον» «δηλαδή θέλεις να δεις αυτό το πράμα μεσα της» «θα με ευχαριστούσε αν συνέβαινε» 

Κοίταξα τη άκρη της ψωλή του, που ειχε ελευθερωθεί απο την ποσθη και γυαλιζε. «πιαστην μου λεει…ας θυμηθούμε τα παλιά» και συγχρόνως χούφτωσε τη δικιά μου. Αρχίζουμε να τραβάμε μαλακια ο ενας στον άλλον και να κοιταζουμε τις ψωλές μας. «θελω να την γαμήσεις του λεω, θελω να δω το καυλι σου στο μουνί της» Εσκυψε προς το μέρος μου και πηρε την ψωλή μου στο στόμα του. Αρχισε να με γλείφει και να με πιπώνει. Εκανα το ίδιο κι εγώ, επιασα την μισο-καυλωμένη του ψωλή και την πιπήλησα με την γλώσσα. Ηταν υγρή και μαλακή με τα προσπερματικα υγρά να καλύπτουν την σκουρόχρωμη βάλανο. Ειχα καιρό να παρω πιπα και η αλήθεια είναι πως το έκανα καπως αδέξια και άγαρμπα. Μεχρι που βρήκα τον σωστο ρυθμό με αποτέλεσμα να την νοιώσω να φουσκώνει επικίνδυνα στο στόμα μου.

Τοτε ειδα την γυναίκα μου να μας παρακολουθεί και να χαϊδεύεται. «ειστε σκετη καυλα και οι δυο» «κι εσυ πιπωσε τον καλα μωρό μου, μ΄αρεσει να σε βλέπω» Η φράση της με ερέθισε τοσο, που ασυναίσθητα χωρίς να το θέλω του δάγκωσα το καυλι και τον έκανα ν' αναπηδήσει από τον πόνο. Έπειτα η αίσθηση που ένοιωθα εκείνη τη στιγμή βλέποντας την, να με παίρνει ματι ενώ έγλυφα την πουτσα ενός άλλου ηταν πρωτόγνωρη. «μπράβο αγόρι μου, ρούφα το καυλι του φίλου σου, ειναι τοσο καυλωτικό να σε βλέπω» Τα λόγια της με ερέθιζαν αφάνταστα αλλα και για μενα ηταν το ιδιο καυλωτικό που το έκανα μπροστά της. Έβαλα τα δυνατά μου να κάνω ένα καλο τσιμπούκι. Το στόμα μου τώρα, ειχε μετατραπεί σαν μια αχόρταγη ρουφήχτρα που ρουφούσε την ψωλή του προσπαθώντας να την καταπιεί ολόκληρη.

Η γυναίκα μου γονάτισε ανάμεσα στα πόδια μου άρπαξε το καυλί και αρχισε να με μαλακίζει ενω εγώ επαιρνα πιπα στον Β. και αυτη σε μένα. Η καυλα και για τους τρεις μας, στα ύψη. Τη βλέπω να με πλησιάζει και να μου λέει «θέλω κι έγω λίγο απο την υπέροχη πουτσα του φίλου μας» Τωρα η καυλωμένη ψωλή του Β. βρισκόταν αναμεσα σε δυο στόματα που την έγλυφαν και τη τσιμπούκωναν εναλλάξ μαζι. Οι γλώσσες μας περιπλέκονται η μια πάνω στην άλλη καθως φιλιόμαστε και ρουφούσαμε ολόκληρο το σκληρό καυλί. Ο Β. ειχε αφεθεί και απολάμβανε το τσιμπουκι που του κάναμε. Κι εμεις μοιάζαμε σαν δυο έμπειρες τσιμπουκλουδες που γλύφαμε παθιασμένα την ψωλη του εραστή μας. «φτάνει της λέω, θελω να δω την ψωλη του, στο μουνι σου, πήδηξε τον»

Εκείνη φανερά ξαναμμένη άνοιξε τα μπούτια και ετοιμάστηκε ανυπόμονα να τον καβαλήσει. Επιασα την ψωλή με το χέρι και την κράτησα όρθια ώστε να την διευκολύνω να την βαλει ολόκληρη. Όταν την ένοιωσε να της γεμίζει τα σωθικά έβγαλε ένα βαθύ αναστεναγμό και άρχισε να ανεβοκατεβαίνει μανιασμένα πάνω της. Έκλεισε τα μάτια και αφέθηκε σ΄ ένα τρελό καλπασμό ενώ χτυπιόταν πανω στην σκληρή πούτσα που καρφωνόταν ολο και πιο βαθιά στο αχόρταγο μουνί της. Το θέαμα ηταν υπέροχο με την a. να ουρλιάζει και να πηδιέται ξετρελαμένη πανω στην ψωλη του.
 

Γονάτισα ανάμεσα στα μπούτια της και στη προσπάθεια μου να πιπιλήσω την κλειτορίδα, η γλώσσα μου ηρθε σε επαφή με την ψωλή που μπαινόβγαινε στο μουνί της. Ήταν τοσο καυλωτική η αίσθηση που ένοιωσα εκείνη τη στιγμή ώστε άρχισα να την γλείφω καθώς την γαμουσε. Η γυναίκα μου κάθε τοσο σταματούσε τον καλπασμό, ξεκαβαλίκευε, μου την έδινε στο στομα να την πιπωσω και ύστερα την ξαναβαζε, ενώ με προέτρεπε να συνεχίσω. «ετσι μπράβο αγάπη μου, γλείψε τον πουτσο του φίλου μας τον θελω σκληρό και μεγάλο» Εβλεπα τ' αρχίδια του κάθε φορα που το σκληρό καυλι εισχωρούσε και της γέμιζε το μουνί να χτυπούν με δύναμη πανω στα πρησμένα μονόχειλα. Γαμιόντουσαν τοσο πολύ δυνατά και άγρια που είχαν γινει ενα κορμί και οι δύο. Κι εγω δίπλα τους ηταν σαν να μην υπήρχα αλλα δεν με ένοιαζε. Ήμουν ηδη τοσο καυλωμενος με αυτό που έβλεπα και το μονο που ήθελα ηταν να αδειάσω την συσωρευμένη καυλα μου. Σηκώθηκα όρθιος έβαλα την ψωλη μου στο στομα της και της ζητησα να με πιπωσει. Μερικα ρουφήγματα και τα χύσια μου εκτοξεύτηκαν με δύναμη στο προσωπο της.

Το γαμήσι μεταξύ τους συνεχιζόταν καθώς ο πουτσος του Β. μπαινόβγαινε διαρκώς σαν εμβολο μέσα της. Η έκρηξη δεν άργησε να συμβεί όταν τον άκουσα να ουρλιάζει «χύνω, χύνω πουτανίτσα, σε χύνω στο μουνι» Όταν τελικά το σκληρό καυλί ξεκόλλησε εντελώς από το μουνί της, μια ποσότητα από ένα λευκο γαλακτερό υγρο ξεχύθηκε από την ορθάνοικτη μουνότρυπα.  Απλωσα το χέρι και οτι πρόλαβα να μαζέψω το πασάλειψα πάνω στα μουνάχειλα της. Υστερα άρχισα να την μαλακιζω και να της κανω γλειφομούνι. Η γυναίκα μου αφέθηκε στο γλειψιμο μεχρι που ένοιωσα τις συσπάσεις του μουνιού της στο στόμα μου και ενα ακόμη οργασμό να την κατακλύζει.
  
© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση

No comments:

Post a Comment