19.6.15

Ερωτικές εξομολογήσεις μιας κυρίας-1#


Κάθεσαι απέναντι μου και αρχίζουμε να μιλάμε γύρω από το σκληρό σεξ. «Με ρωτάς πως σου αρέσει να σε πηδάνε, θέλεις ο πούτσος να είναι μακρύς ή χοντρός» Με κοιτάζεις με βλέμμα γεμάτο πόθο. Βλέπω ότι ο πούτσος σου έχει αρχίσει να ερεθίζεται. Θεέ μου σκέφτομαι ποσο καυλιάρης είναι. Σε κοιτάζω από πάνω μέχρι κάτω παρατηρώ το τριχωτό σου στήθος το όμορφο όργανο σου ανάμεσα στα πόδια. Πόσο θέλω να τον αγγίξω, να τον αισθανθώ μέσα μου. Σε κοιτάζω ναζιάρικα ανοίγω τα πόδια και σου δείχνω το υγρό μου μουνάκι. Είναι ετοιμο για τον σκληρό σου πουτσο.

Αρχίζεις να χαϊδεύεσαι αργά-αργά και να μου τον επιδεικνύεις μπροστά μου. Μ΄ αρέσει οταν ένας άνδρας παίζει τον πούτσο του και μου δείχνει τι έχει να μου προσφέρει. Χαϊδεύω το μουνάκι μου και με τα δάχτυλα γλείφω τα υγρά του όπως θα έγλειφα τον πούτσο σου αν τον ειχα στο στόμα μου. Είμαι σίγουρη ότι κι εσυ θέλεις να με γλείψεις. Με πλησιάζεις καυλωμένος με τον πουτσο στο χέρι. Μου τον ακουμπάς στα χείλη και με την ακρη της γλώσσας τον πιπιλάω απαλά να νοιώσω τη γεύση του πριν το βάλω στο στόμα.
Μυρίζει υπέροχα κι εγώ τον ρουφάω ακόμη πιο λαίμαργα. Θέλω να σε καυλώσω αγόρι μου να γίνεις σκληρός σαν πέτρα και να με γαμήσεις. Τον βάζω όσο μπορώ βαθιά στο στόμα μου, γλείφοντας το υγρό σου πουτσοκεφαλο, ενώ με το χέρι σου μαλάζω τ αρχίδια, αναστενάζεις.

Γαμάς το στόμα μου κι εγώ προσπαθώ κάθε φορά να σε παίρνω βαθιά στο λαρύγγι μου και να φαντάζομαι τι όμορφα θα είναι όταν θα γαμάς το καυλωμένο μουνάκι μου. Μου πιάνεις το κεφάλι και αρχίζει να μου δίνεις τον ρυθμό σου. Με γαμάς στο στόμα όπως θα γαμούσες το μουνί μου και αυτό σε καυλώνει περισσότερο. Μου αρέσει αυτή η βία που βγάζεις. Τα χείλη μου καίνε γύρω από τον πυρωμένο πούτσο σου. Βγαίνεις από το στόμα μου και γονατίζεις μπροστά μου. Βαζεις το πρόσωπο σου ανάμεσα στα μπούτια μου και γλιστράς στο καυτό μου μουνάκι. Το φιλάς γλυκά, τρυφερά, πιπιλάς την πρησμένη μου κλειτορίδα και αρχίζεις να με γλείφεις εκεί που θα βάλεις τον πούτσο σου «Αγόρι μου φωνάζω γλείψε με, ύγρανε το μουνί μου να το γαμήσεις».

Με γλείφεις δεν ξέρω κι εγω ποση ώρα και το μουνί μου λιώνει στο στόμα σου. Τα υγρά μου τρέχουν ασταμάτητα ανάμεσα στα μπούτια μου. Φωνάζω και ουρλιάζω από την ηδονή που μου προσφέρεις με τη γλώσσα σου. Ο οργασμός έρχεται σαν ενα τεράστιο κύμα και με τραντάζει ολόκληρη. «Ναι μωρό μου έτσι, γλείψε με, μη σταματάς, μη σταματάς τρέλα μου, μη σταματάς»
-ms bbs-

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση 

No comments:

Post a Comment