23.9.15

Ερωτικές εξομολογήσεις μιας κυρίας-2#


Δεν αντέχω άλλο το μουνί μου φλεγεται. Ανοιγω τα μπούτια και σου το δείχνω. Κι εσυ χωρίς να μιλάς πιάνεις τον ερεθισμένο πουτσο σου και μου τον τριβεις ανάμεσα στα υγραμένα μουνοχειλα, πάνω στην κλειτορίδα εκει που το άγγιγμα με τρελαίνει. Μου τον βάζεις αργά και σταθερά κι εγω σε αισθάνομαι ολοκληρο καθως εισχωρείς και καταλήγεις μέχρι την μήτρα. Η ανασα μου τοτε κόβεται, βογκάω από καυλα και ηδονη σε θελω τοσο που δεν μπορεις να φανταστείς.

Κι υστερα αρχίζεις να διεισδύεις μεσα μου, αργά και σταθερά κι εμενα αρέσει η ορμή σου ετσι που διαπερνά το κορμί μου. Βλέπω το πάθος στο βλέμμα σου, την καύλα του αρσενικού όταν πηδάει κι εγω με τα σκελια ορθάνοιχτα ανήμπορη ειμαι παραδομένη στις επιθυμίες σου. Σε κοιτάζω στα μάτια και σου λεω γάμησε τη πουτάνα σου και αυτό αυξάνει την ορμή σου, γίνεσαι πιο βίαιος πιο επιθετικός κι εγω σε παρακαλω να μη σταματάς καθόλου.
Τυλίγω τα πόδια γύρω σου, τρίβομαι πάνω στο ιδρωμένο σου στήθος, σε γδέρνω με τα νυχια μου, σε αρπάζω από τον κώλο και σε τραβάω πάνω μου, σε θέλω μεσα στο κορμί μου οσο πιο βαθιά μπορείς να φτάσεις καύλα μου. Κι εσυ χουφτώνεις τα βυζιά μου, κολλάς το στόμα σαν βεντούζα στις ερεθισμένες μου ρόγες με βυζαίνεις και με γαμάς, με βυζαίνεις και με πηδας.

Ο πούτσος σου μπαινοβγαίνει σκληρός και ατέλειωτος τα μπαλάκια σου χτυπούν πανω στον κόλπο μου, το γαμησι που μου κάνεις με πονάει αλλά μου αρέσει. Τον βγαζεις και τον ξαναβάζεις, τρίβεσαι πανω στη ερεθισμένη μου κλειτορίδα, παίρνεις ανασα και μου τον ξαναχωνεις σκληρο και τεράστιο. Γιατι ετσι γουσταρω εγω τον άντρα, σκληρό και άγριο.

Με σφυροκοπάς αλύπητα ενώ σε κάθε μανιασμένη σου εισβολή το μουνί μου καταπίνει τον πούτσο σου σαν άπληστη ρουφήχτρα κι εγω κλείνω τα μάτια και παρακαλώ να μην τελειώσει ποτε αυτό το υπέροχο γαμήσι. Κι υστερα ανυπόμονα περιμένω την ανταμοιβή μου, να εκραγείς μεσα μου, να πλημμυρίσεις τα σωθικά μου και να απελευθερώσεις τον οργασμό σου, σαν επισφράγιση της ηδονής.
-ms bbs-

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση 

1 comment:

  1. Να και μια γυναικα που ξερει τι ακριβως θελει χωρις τσιριμονιες.

    ReplyDelete