21.9.17

Ατέλειωτη δίψα


Ξεκίνησε να γδύνεται αργά αισθησιακά και όταν το φόρεμα έπεσε στο πάτωμα και έμεινε με τα μαύρα δαντελένια εσώρουχα, το εντυπωσιακό κορμί της πίσω απο το ημίφως φάνταζε τόσο προκλητικά ερωτικό. Οι καμπύλες στη λεκάνη της και ο υπέροχος κώλος της έμοιαζαν να έχουν σχεδιαστεί από χέρι ζωγράφου. Συνέχισε να κινείται αργά ηδονικά, παθιασμένα με τον ίδιο ρυθμό όπως μόνο μια γυναίκα θα μπορούσε να το κάνει. Και οταν γύρισε εμπρός μου τότε θαμπώθηκα απο τη γοητευτική ομορφιά της. Θαύμασα εκείνη την τελειότητα που δημιουργούσε η κοιλότητα ψηλά ανάμεσα στα πόδια της.

Κινήθηκε προς το μέρος μου και μια εκστατική ανατριχίλα ένοιωσα σε ολόκληρο κορμί. Επιθυμούσα τόσο πολύ να την αγγίξω να την γευτώ να την ρουφήξω. Γονάτισα με λαχτάρα ανάμεσα στα πόδια της, όμως εκείνη τραβήχτηκε πίσω χωρίς να με αφήσει να τη πλησιάσω. Ηταν η αρχή ενός ακόμη βασανιστηρίου για μένα.

Κάθισε στην πολυθρόνα, άνοιξε διάπλατα τα μπούτια παραμέρισε το στριγκακι της και με τα δάχτυλα μου έδειξε το αντικείμενο του πόθου. «Σε παρακαλώ θεά μου επέτρεψε μου μονο να το θαυμάσω από κοντά, ψιθύρισα». Με κοίταξε προκλητικά, χαϊδεύοντας απαλά τα μουνοχειλα και αργά ολόκληρη τη περιοχή του κόλπου και αφού βύθισε ενα δάχτυλο στη σχισμή της το βγάζει και το φέρνει στο στόμα. «Μμμμ έχει τη γεύση που σου αρέσει»

Σηκώνει ψηλά τα πόδια, λυγίζοντας τα γόνατα πάνω στο στήθος και μου δείχνει καλύτερα την υπέροχη θέα από τις δυο πανέμορφες ροζ τρυπούλες της. Βγάζει το στριγκάκι και μου το πετάει. Το αρπάζω με μανία, το βάζω στη μύτη μου, το μυρίζω, είναι τόσο ερεθιστικό, έχει το άρωμα της, τον ιδρώτα της, την οσμή της, την μυρωδιά του μουνιου της που λαχταρώ.

«Σε παρακαλώ θεά μου, άφησε με τουλάχιστον να το μυρίσω» την παρακάλεσα.
«Πλησίασε τότε» με διέταξε

Ανυπόμονα γονάτισα και σύρθηκα ανάμεσα στα πόδια της σαν ένα υπάκουο σκυλάκι. Τα ρουθούνια μου άνοιξαν μεμιάς και η μύτη μου ρούφηξε εκείνη την μεθυστική μυρωδιά που ανέδυε η γλυκιά ερεθισμένη μουνάρα της. Εκείνο το μοναδικό άρωμα ενός καυλωμένου μουνιού που ακόμη και με κλειστά μάτια θα το αναγνώριζα παντού.

«Αφού το θες τόσο πολύ το μουνι μου σκλάβε σκύψε και γλείψε με. Είμαι γεμάτη υγρά για σένα»

Το λατρεμένο μουνί της υγρό και καυλιάρικο με την ερεθιστική οσμή του με κατέκλυσε στο πρόσωπο. Τα λόγια της με ξετρέλαιναν κι εγώ πραγματικός σκλάβος έπρεπε να την ικανοποιήσω, έπρεπε να φανώ χρήσιμος στη θεά μου, αντάξιος του ρόλου μου και να κάνω αυτό που πραγματικά ήξερα. Να την καθαρίσω και να της προσφέρω ένα υπέροχο γλειφομούνι. Σαν δαιμονισμένος και χωρίς να περιμένω άλλο έπεσα με τα μούτρα ανάμεσα στη θεική μουνάρα και με μανία άρχισα να γλείφω και να ρουφάω τα προερωτικά υγρά της, να περιποιούμαι κάθε εκατοστό από τη τρυφερή σάρκα που έτρεμε κάτω από τη γλώσσα μου, κάνοντας την ίδια να σπαρταράει από ηδονή.

Εκείνη με κλειστά μάτια παραδίδεται στο ατέλειωτο γλειφομούνι που της έκανα. Η γλώσσα μου στριφογύριζε παθιασμένα πάνω στην ερεθισμένη κλειτορίδα, στα βελούδινα μουνοχειλα και κάθε τόσο εισχωρούσε βαθιά στην υγρή μουνότρυπα.  Μέχρις ότου μου έκλεισε ασφυκτικά το κεφάλι ανάμεσα στα μπούτια της πιέζοντας με δύναμη το μουνί της πάνω στα χείλη μου φτάνοντας σ’ ένα παρατεταμένο οργασμό. Και φυσικά δεν παρέλειψε να με ανταμείψει γενναιόδωρα χύνοντας όλα τα κολπικά υγρά της στο στόμα μου, που ρούφηξα μέχρι και τη τελευταία σταγόνα με απέραντη ευχαρίστηση. Η γλώσσα μου είχε μουδιάσει και είχα εξαντληθεί από την προσπάθεια αλλά δεν είχα χορτάσει, ήθελα κι αλλο, ήθελα ακόμη να γευτώ όλη εκείνη τη υπέροχη γεύση πού μου χάριζαν τα απόκρυφα της.

«Φαίνεται ότι διψάς ακόμη και δεν ξέρω πως θα μπορούσα να σε ξεδιψάσω»

Δεν πρόλαβε να τελειώσει τη φράση και ένας ορμητικός πίδακας ζεστών ούρων τινάζεται από τη σχισμή της και με κάνει μούσκεμα στο πρόσωπο.  Συγκλονισμένος και τρελός από το αναπάντεχο γεγονός έμεινα εκεί με το στόμα ορθάνοιχτο κάτω από τα σκέλια της και αφέθηκα στην απόλαυση της χρυσής βροχής που με ράντιζε κυριολεκτικά στο πρόσωπο και στο στήθος και σαν ορμητικός χείμαρρος έτρεχε ασταμάτητα από τη λατρευτή πηγή της. Ηταν οτι πιο δροσιστικό θα μπορούσε εκείνη τη στιγμή να κατευνάσει την ατέλειωτη δίψα μου.


© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση 

3 comments:

  1. Αχχχ...τελεια περιγραφη. Μου ανοιξε η ορεξη. Ποιος θα κανει ενα καλο γλειφομουνι και στη δικη μου μουναρα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ανέβασε φώτο και βλέπουμε

      Delete
  2. Εχω δοκιμασει piss με προηγουμενη σχεση...πανω στο ερωτικο παιχνιδι...και ειναι απολαυση...

    ReplyDelete