17.6.19

Το τίμημα





Ναι, το παραδέχομαι, μου αρέσει να μοιράζομαι τη γυναίκα μου με άλλους άνδρες. Μου αρέσει να την βλέπω να απολαμβάνει το σεξ μαζί τους με όποιο τρόπο εκείνη επιθυμεί. Δυστυχώς δεν μπορώ να ικανοποιήσω πλήρως τις σεξουαλικές ορμές της. Ίσως αυτή μου η ανεπάρκεια να με οδήγησε σε αυτό το διεστραμμένο πάθος που με κυριεύει και με ερεθίζει ταυτόχρονα. 
Μου αρέσει όταν παραδίδεται στις ανώμαλες ορέξεις τους και αφήνει τα χέρια τους να τρέχουν πάνω στο κορμί της. Οταν γαμιέται μαζι τους και λειώνει από την απερίγραπτη ηδονή που της προσφέρουν. Δεν με ενοχλεί να με φωνάζουν κερατά και να με ταπεινώνουν μπροστά της. Ακόμα και όταν την αποκαλούν πουτάνα που θέλει μόνο πούτσο και γαμήσι.
Νοιώθω απίστευτη ικανοποίηση όταν απολαμβάνει τους οργασμούς που δεν κατάφερα εγω να της προσφέρω. Και ολα αυτά γιατί την λατρεύω και θέλω να την βλέπω χαρούμενη και ευτυχισμένη. Ακόμα κι αν το τίμημα μια τέτοιας ευτυχίας είναι η δική μου ταπείνωση και ο εξευτελισμός ειναι να παρακολουθώ τους άλλους άντρες να μου πηδάνε τη γυναίκα.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση 


7 comments:

  1. Σου αξίζει όχι μόνο να στη ξεκωλιάζουν, αλλά να στο δίνουν και σε 'σενα να τους τελειώνεις με πίπα, για να γευτείς τα κωλοζούμια της στις ψωλάρες τους.

    ReplyDelete
  2. Μεγαλη καβλα να σου πηδανε τη γυναικα και συ να περνεις ματι.

    ReplyDelete
  3. Θα μου την γνωρισεις αυτη την μουναρα?
    να στη ξεσκισω ακαποτα και να στη ψωλοχυσω οπου γουσταρεις

    ReplyDelete
  4. Την γυναικα μου την πρωτη φορα μου την πηδηξε ενα φιλος ενω κοιμομουν δηλαδη ετσι νομιζαν. τους ελεγα οτι παω για υπνο και αυτοι ξεσκιζονταν στο γαμησι. εγω τους εβλεπα κρυφα που πηδιοντουσαν και μου αρεσε πολυ η φαση. η γυναικα μου δεν το εμαθε ποτε οτι το ηξερα. τωρα πια ξερω οτι μου τα φοραει αλλα δεν με πειραζει. κατα βαθος μου αρεσει και μενα.

    ReplyDelete
  5. Πρεπει να αποφασισω να της το πω αλλα δεν ξερω πως θα το παρει.την αγαπω και δεν θελω να τη χασω. ενταξει μου το δινει κι εμενα το μουνι δεν εχω παραπονο. αλλα με καβλωνει η ιδεα να γαμιομαστε ολοι παρεα.

    ReplyDelete
  6. Παιδια εμενα την πηδαει ενα αλβανος και ολα μια χαρα και της αρεσει. Οι αλβανοι ειναι σκληροι γαμιαδες και γουσταρουν να πηδανε ελληνιδες. Η δικια μου τον αφηνει να την πηδαει χωρις προφυλακτικο και φοβαμαι μην την αφησει εγκυος. Ενταξει ειπαμε να την πηδαει αλλα οχι και να κανει παιδι μαζι του. Αυτο δεν το αντεχω.



    ReplyDelete
  7. Όταν είμαι τη δουλειά το ξέρω οτι κάποιος πηδάει τη γυναίκα μου στο σπίτι και πηγαίνω στην τουαλέτα να την παίξω. Το ίδιο κάνω οταν πάω σπίτι μυρίζω τα εσώρουχα της και την παίζω. Είναι καβλα να στην γαμάνε.

    ReplyDelete