14.9.19

Αφρικανός εραστής




Η Α. είναι ήδη γυμνή και ο νεαρός αφρικανός φοράει μόνο μια βερμούδα. Εκείνη χαμογελά και σιγά-σιγά του την κατεβάζει. Ο πούτσος του αρκετά μεγάλος και παχύς κρέμεται ανάμεσα στα σκέλια του.  Η Α. γονατίζει μπροστά του και με θαυμασμό αρχίζει να τον χαϊδεύει. Τον γλείφει με πάθος και βλέπω το πουλί του να σκληραίνει και να γεμίζει το στόμα της.
Με κοιτάζει και μου λέει ότι ο πουτσος του έχει διαφορετική γεύση από εκείνη των λευκών και με παροτρύνει να τον δοκιμάσω. Τους πλησιάζω παίρνω την μαύρη ψωλη στο στόμα και την γλείφω. Πράγματι εχει μια παράξενη έντονη, μεθυστική γεύση που σε καυλώνει μονο που την μυρίζεις. Η Α. συνεχίζει το γλείψιμο κι εγω περιορίζομαι να τον χαϊδεύω ανάμεσα στα αρχιδια που δέχεται ευχάριστα.

Σύντομα οι δύο εραστές βρίσκονται στην θέση εξήντα εννέα με την Α. πάνω κι εκείνον απο κάτω. Ο Αφρικανός εχει κολλήσει τη γλώσσα στο μουνι της κι εκείνη του γλείφει τη μαύρη ψωλή. Με καλεί να την γλείψουμε μαζι κι εγω δεν της χαλώ χατίρι. Η ψωλη του ανάμεσα σε δυο στόματα και δυο γλώσσες που την γλείφουν εναλλάξ εχει καυλώσει επικίνδυνα. Ο μαύρος ψωλαράς μας κοιτάζει έκπληκτος μα είναι φανερό οτι το απολαμβάνει. Το δωμάτιο μυρίζει καύλα και ιδρώτα από τα ερεθισμένα κορμιά που ανυπομονούν να ενωθούν. Όταν φτάνει εκείνη η στιγμή η γυναίκα μου ανεβαίνει πάνω του και ανυπόμονα τον καβαλάει. Καρφώνει τον πουτσο ανάμεσα στα σκέλια και αρχίζει να καλπάζει σαν τρελή φοράδα. Κοιτάζω την ψωλή του που διαπερνά βίαια το μουνι της και δεν αντέχω να μην σκύψω και να τη γλείψω μαζι με τη ερεθισμένη κλειτορίδα της.

Η Α. βογκάει λέει ότι πονάει, αλλά πιέζει ολο και περισσότερο τον κώλο της πανω στην ψωλή του, σαν να θέλει να πάρει ακόμη και τ' αρχίδια. Πηδιούνται για αρκετή ώρα, αλλά ο νεαρός επιβήτορας δεν εχει σκοπό να χύσει ακόμα. Ύστερα αλλάζουν στάση, η γυναίκα μου ξαπλώνει ανάσκελα, κι αυτός πέφτει πανω της και χώνει τον τεράστιο πούτσο στο μουνί της. Ο τύπος είναι καλός γαμιάς, την πηδάει συνεχώς εναλλάσσοντας ταχύτητα. Πότε αργά και γλυκά και πότε βίαια και γρήγορα. Είναι η στιγμή που παίρνω θέση πίσω απο τους γλουτούς του θαυμάζοντας το μαύρο παλούκι καθώς μπαινοβγαίνει και εξαφανίζεται στο μουνί της γυναίκας μου. Απλώνω τα χέρι μου και του χαϊδεύω τ΄αρχίδια και σκέφτομαι το σπέρμα που κοχλάζει ανάμεσα στα μπαλάκια και περιμένει απο στιγμή σε στιγμή να εκτιναχθεί.

Η Α. τωρα πια δέχεται με ευχαρίστηση την ψωλή του που εισχωρεί ολο και πιο βαθιά στο καυλωμένο μουνί της. Εχει ανασηκωμένα τα πόδια στον αέρα και βογκάει από ηδονή. Καταλαβαίνω ότι κι αυτος είναι πολύ κοντά για να τελειώσει. Όταν αρχίζει να χύνει τον ακούω να βρυχάται σαν λιοντάρι και ο πουτσος του βυθίζεται κυριολεκτικά μέσα της αποθέτοντας το συσσωρευμένο φορτίο που πιθανόν τόσες μέρες κουβαλούσε. Όση ώρα εκσπερματώνει βλέπω τα μπούτια της Α. να τρέμουν και εκείνη να βρίσκεται σ΄ έναν ατέλειωτο οργασμό. 
Και οι δύο παραμένουν αγκαλιασμένοι και ακίνητοι, αναπνέοντας βαριά σαν δυο ερωτευμένα ζωα που μόλις έφτασαν στην απώτερη ηδονή. Οταν η μαύρη ψωλάρα γλιστρά έξω από την ορθάνοιχτη μουναρα της η Α. μου κάνει νόημα να την καθαρίσω. Κατι που θα έκανα δίχως άλλη κουβέντα. Υστερα ξαπλώνω ανάσκελα και περιμένω την ανταμοιβή μου. Η Α. με καβαλάει και κάθεται πανω στο πρόσωπο μου. Φέρνει το χυμένο μουνι στο στόμα μου και με ποτίζει με το σπέρμα του αφρικανού εραστή.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση 


5 comments:

  1. Οτι διάβασα μια απο τις συχνες φαντασιώσεις μου. Δεν εχω τετοια εμπειρία αλλα πολύ θελω να δω τη γυναίκα μου να το κανει με ενα μαύρο πουτσαρα να τον γλύφομε μαζι και μετα να μας παίρνει και του δυο απο πισω.

    ReplyDelete
  2. I would love to see my wife in that position!!!
    P.

    ReplyDelete
  3. θΕΛΩ ΝΑ ΣΤΗ ΓΑΜΗΣΩ

    ReplyDelete
  4. Καλησπέρα σας!
    Αυτό είναι το μπλογκ μου, αφιερωμένο για Interracial και Cuckold!

    https://interracialcuckoldincyprus.blogspot.com/2020/09/cuckolding-trendy.html?zx=50fcc372eb335f61

    ReplyDelete