20.2.20

Δώρο γενεθλίων




Κοίταξε το βιντεακι να δεις πως γαμήθηκα...φαντάζομαι να είσαι ευχαριστημένος...μα τι λέω και φυσικά εισαι αφού είσαι ενας κερατάς σύζυγος...που γουστάρει να βλέπει τη γυναίκα του να πηδιεται...κοιταξε τον γαμια μου πως με παιρνει απο πισω...πως χωνει τον μεγαλο του πουτσο στο μουνι μου...στο μουνι της γλυκιας γυναικουλα σου...που τοσο λατρεύεις αλλα δεν μπορεις να γαμησεις ...χαχα αληθεια ποσο καιρό εχεις να με γαμήσεις...ναι ξερω σε καυλώνει να παίρνεις μάτι...καυλώνεις με το κερατο που σε ριχνω...σε φτιαχνει η γυναίκα σου να γαμιέται σα σκυλα και να καβαλάει ξενες πούτσες καθε μερα...μόνο ετσι σου σηκώνεται, ξεφτιλισμένε καριολη...να βλεπεις τους αλλους αντρες να με πηδανε...αλλα και μενα αρεσει να γαμιέμαι σε καθε ευκαιρία μαζι τους...ειμαι αχόρταγη πουτανα και θελω συνέχεια πουτσα...αφου εσυ δεν μπορείς να τα καταφέρεις...πρεπει να βρω αλλον να ικανοποιήσει τις ανάγκες μου...μια γυναίκα θελει ενα βαρβάτο αρσενικό να την πηδαει...και οχι ενα πουλάκι σαν το δικο σου να τη χαϊδεύει...κοίταξε και θαύμασε τον εραστή μου...να δεις πως γαμανε οι πραγματικοί άντρες...κοίταξε ποσο βαθια ανοίγει τη μουναρα μου με τη ψωλη του...κοίταξε πως με ξεμουνιαζει και με τρανταζει ολόκληρη...ετσι μπράβο παιξε το πουλάκι σου σαν καλο παιδάκι...και κοίταξε τη πουτανα σου πως γαμιέται. και χυνει...κερατά ε κερατά....


2 comments:

  1. μου αρεσουν τα ανωμαλα ζευγαρια.
    αν θελετε να με μοιραστιτε...ειμαι στη διαθεση σας καβλες
    μεγαλα προσοντα και ανθεκτικος

    ReplyDelete
  2. σου αρεσει να ξεφτιλιζεσαι ρε καριολη, θελεις να στη γμησω και να βλεπεις πως στην ξεσκιζω την πουτανα σου και συ να μαλακιζεσαι. να χωνω τη ψωλαρα μου στο μουνι της και να την ψωλοχυνω κι εσυ να μου γλυεφεις τα αρχιδια και τον κωλο ανωμαλε. θελεις να στην γκαστρωσω και να σου κανει μερικα μουλικα παλιο μαλακα ξεφτιλισμενε αντρα

    ReplyDelete