7.6.24

Πίσω απο την μισάνοιχτη πόρτα

 

Εκείνο το απόγευμα μετά την παραλία άργησα να επιστρέψω σπίτι. Όταν μπήκα στο σαλόνι είδα τα ρούχα της πεταμένα στο πάτωμα κατάλαβα οτι θα ήταν στο κρεβάτι.  Ήταν φυσιολογικό, μ’ αυτή την καταραμένη υγρή ζέστη τούτης της χώρας, να κυκλοφορούμε όλη τη μέρα σχεδόν γυμνοί ή ελαφρά ντυμένοι. Ένοιωσα τυχερός που θα την εύρισκα σε αυτή την κατάσταση γιατί ήμουν γεμάτος πόθο. Αυτό το απόγευμα υποσχόταν πολλά και όμορφα πράγματα. Γδύθηκα και προχώρησα προς το δωμάτιο. Ο κόσμος διαλύθηκε όταν άκουσα πνιχτά βογγητά απο μέσα. Πλησίασα τη μισάνοιχτη πόρτα για να βεβαιωθώ. Η δικιά μου τον έπαιρνε πισωκολητά απο εναν άγνωστο νεαρό άντρα.
- Ετσι μπράβο γλυκέ μου...το έχω ανάγκη, μη σταματάς..
- Σου αρέσει η πούτσα στον κωλο γαμιόλα;
- Λατρεύω τις νεανικές πούτσες...ναιιιιι!!
- Κι εγω γουστάρω να γαμάω παντρεμένες
- Πήδαμε τοτε και μην μιλάς
- Ετσι σε γαμάει ο άντρας σου;
- Όχι, δεν με εχει γαμήσει ποτέ πίσω 
- Καλά αφήνει μια τέτοια γυναίκα να την χαίρονται άλλοι…η μήπως του αρέσουν άλλα
- Ολα μας αρέσουν...τι θα έλεγες να παίξουμε και οι τρεις μαζί;
- Γιατι οχι γουστάρω να πηδάω ανώμαλα ζευγάρια 
- Ω ναι..για δείξε μου πόσο καλός είσαι τότε 
- Μην αμφιβάλλεις, οπως σου ξεσκίζω την κωλάρα το ιδιο θα κάνω και τη δικη του....
- Αχχχ...ναι μη σταματάς...αχχχ ναι σκίσε με!
- Σε λιγο θα τα νιώσεις ολα μέσα στον κωλο η τα θέλεις αλλού
 -Θα προτιμούσα στο στόμα να δω τι γεύση έχουν
- Ολες οι παντρεμένες ίδιες είστε...ολες τα θέλετε στα μούτρα  
- Ετσι να μας γαμας και να μας χύνεις αγόρι μου
- Τοτε γλείψε μου τον πουτσο και θα τα γευτείς γρήγορα 
- Σου αρέσει εδω μωρό μου... ανάμεσα στο κωλαράκι...
- Ναι...οχι...ναι...ναι...ναι...ειναι καύλα...
- Το φαντάστηκα γλυκέ μου...οτι θα σου άρεσε 
- Ναι....ναι...δεν αντέχω άλλο...ναι...πάρτα ολα....χυνωωωωωω!!!
Δεν ήξερα τι να κανω. Ανάμικτα συναισθήματα γέμιζαν το κεφάλι μου. Ασυναίσθητα χάιδεψα το κωλαράκι μου. Έχυσα χωρίς να ακουμπήσω καθόλου το πούτσο μου.


No comments:

Post a Comment