28.3.24

Γλυκιά μου πόρνη

 


Καθώς απομακρυνόμαστε από την παραλία, τη ρώτησα, ξέρεις πόσοι άντρες που κοιτούσαν λιγωμένοι θα ήθελαν να σε πηδήξουν. Εκείνη χαμογελώντας πονηρά μου, λέει: «Θα ήθελαν η θα ήθελες. Φαντάσου να έβλεπες τα χερια τους να τρέχουν πανω στο κορμι μου. Πες μου πώς θα ένιωθες. Σε ενθουσιάζει ή σε κάνει να ζηλεύεις; Αντι για απάντηση τραβάω το χέρι της ανάμεσα στα πόδια μου, με χαϊδεύει και μου χαμογελάει. 
Μόλις ανεβαίνουμε στο δωμάτιο την πετάω στο κρεβάτι και την γδύνω τελείως. 
«Τι θα τους έλεγες;» είπα, τι θα τους έκανες
«Θα τους έλεγα ότι οποιος θέλει μπορεί να χαιδέψει τα βυζιά μου.
«Και μετά τι άλλο θα έκανες;
«Θα τους ζητούσα να μου δείξουν τα καυλιά τους και να τα παίξουν για μένα. Ειμαι στη μεση με περικυκλώνουν και αυνανίζονται με τη σειρά μπροστά μου μέχρι να πετάξουν το σπέρμα στα βυζιά και στο πρόσωπο».
Δεν άντεχα αλλο να την ακούω. Τα λόγια της με είχαν απίστευτα καυλώσει. Αρπάζω τον πουτσο που ηταν έτοιμος να σκάσει και γλιστράω χωρίς δυσκολία στο υγρό μουνί της. Έκανα μια παύση, μετά αποσύρθηκα ελαφρώς και γλίστρησα ξανά μέσα. Τρεις φορές, τέσσερις, πέντε και μετά. Το μουνι της ήταν σκέτη κόλαση. Αρχισε να βογκάει ανοίγοντας καλύτερα τα πόδια για να με διευκολύνει να εισχωρήσω βαθύτερα.
«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι με γαμάς... » 
«Πες το ξανά να το ακούσω...» 
«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι με γαμάς...οτι εσύ γαμάς το μουνι μου» 
«Ναι σε γαμαω και σου σκίζω το μουνί...αυτό δεν θέλεις...» 
Ημουνα πραγματικά ασυγκράτητος. Την γαμούσα δαιμονισμένα με οση καύλα είχα συσσωρεύσει εντός μου ολη τη μέρα. Ενα αίσθημα ικανοποίησης διέτρεχε το κορμί μου. Ηθελα να ξαναγίνει δική μου. Ηθελα να επανακτήσω την κυριαρχία μου πάνω της.
«Ω ναι. Γάμησε με...άντρα μου...γαμησε τη πόρνη σου...εισαι ο καλύτερος», ούρλιαζε και βογκούσε καθώς την ειχα ακινητοποιήσει πάνω στο κρεβάτι και σφυροκοπούσα ανελέητα το μουνι της.
«Σε γαμάω πουτανα...και θα σε γαμάω συνέχεια. Σήμερα θα σε χορτάσω εγώ και αύριο θα πηδηχτείς με όποιους θέλεις στην παραλία...σε λίγο περίμενε να γευτείς και τα δικα μου χύσια...» φώναζα, καθώς μπαινόβγαινα στο πυρωμένο μουνί της τώρα πια ανεξέλεγκτα. 
«Οχι ακόμη...οχι ακόμη...θέλω να χύσω...θέλω να χύσω μαζί σου» με παρακαλούσε ξαναμμένη ενω με ειχε γραπώσει και με τραβούσε απελπισμένα πάνω της πριν τελειώσω. 
Ένοιωσα το μουνί της να συσπάτε γύρω από το καυλί μου καθώς εκσπερμάτωνα βαθιά στα σπλάχνα της και ο οργασμός κατάκλυζε τα κορμιά μας. Μείναμε σιωπηλά αγκαλιασμένοι για αρκετή ώρα και μονο η ανάσα μας έβγαινε κοπιαστικά απο το στόμα.
«Γλυκέ μου κουκο, σ΄αγαπω» μου ψιθύρισε
«Γλυκιά μου πόρνη, σ’ αγαπω κι εγω » της είπα και κατέρρευσα αποκαμωμένος δίπλα της.

No comments:

Post a Comment