13.5.12

Μια βραδιά στο Παρίσι-2#



Μόλις η πόρτα του δωματίου έκλεισε πίσω μας, δεν είχαμε την υπομονή να περιμένουμε. Εγώ της έβγαλα το παλτό ο Φιλιπ της κατέβασε το φόρεμα. Έμεινε μόνο με τις μαύρες κάλτσες και το μικρό στριγκάκι. Την βάλαμε ανάμεσα και αρχίσαμε να την χαϊδεύουμε και να την φιλάμε παντού, χουφτώνοντας, βυζιά, μπούτια, κώλο. Ο Φιλιπ έσκυψε και παραμερίζοντας το μαύρο κυλοτάκι έβαλε παθιασμένα την γλώσσα στο μουνί της. Εγώ ελευθέρωσα τα βυζιά από το σουτιέν και οι ρώγες της πετάχτηκαν όρθιες κι σκληρές, έσκυψα και τις πήρα στο στόμα. Ηρθε η σειρά της a. τώρα να γονατίσει μπροστά μας παίρνοντας τους καυλωμένους πούτσους μας στο στόμα της, ξεκινώντας ένα ατέλειωτο τσιμπούκι.

Βογκούσε και φώναζε. «Μμμμ…σας θέλω και τους δυο στο στόμα μου». Γδυνόμαστε και ξαπλώνουμε στο κρεβάτι, την βάζουμε στη μέση και αρχίζουμε ένα τρελό γλείψιμο σε όλο το κορμί της. Η αναπνοή της βαριά, μικρά βογκητά με παθιασμένες λέξεις φανέρωναν την έκσταση της ηδονής που ζούσε. «Γαμήστε με τώρα…θέλω να γαμηθώ αγάπη μου, θέλω να σας νοιώσω και του δυο μέσα μου»

Ο Φιλιπ είχε ξαπλώσει ανάσκελα στο μεγάλο κρεβάτι και την τράβηξε επάνω του «Καβάλησε τον μωρό μου, γαμήσου όπως θέλεις εσύ, της είπα»  Ανέβηκε πάνω του βοηθώντας η ίδια το σκληρό καυλί να καρφωθεί μέσα της. Άρχισε να κουνιέται αργά στην αρχή αυξάνοντας σταδιακά ταχύτητα. Έβλεπα το καυλί του να εισχωρεί βαθειά στο μουνί της και τον όμορφο κώλο της να τον αγκαλιάζει και δεν μπορούσα να μην ερεθιστώ τρελά από την ηδονή που έδινε τέτοιο θέαμα.
Η γλώσσα μου αναζητά την μικρή κωλοτρυπίδα της, γλείφω, σαλιώνω, την ανοίγω με το δάχτυλο. Την πλησιάζω με τον καυλωμένο πούτσο μου και προσπαθώ να την παραβιάσω. Το καυλί μου βυθίστηκε σιγά-σιγά στην τρυπούλα της ο κώλος της ήταν υγρός και ζεστός και αφέθηκα μέσα της.

Ενοιωθα τ΄ αρχίδια μου ν΄ αγγίζουν τον πούτσο του άλλου. Μικρή καθυστέρηση μέχρι να βρούμε το σωστό ρυθμό και στη συνέχεια και οι τρεις μας ένα κορμί. «Ναι μ’ αρέσει με δυο πούτσους ταυτόχρονα, γαμήστε με….χύστε με φώναζε η a.»  Έκανε σαν πουτάνα που είχε να γαμηθεί χρόνια.  Ο κώλος της και το μουνί της είχαν ενωθεί για αρκετή ώρα με τα καυλιά μας. Αυτή μας προκαλούσε να την γαμήσουμε δυνατά, σκληρά, βίαια.

Μια ώρα μετά ενώ είχαμε χύσει και οι τρεις και απολαμβάναμε το κρασί μας η a. ξάπλωσε στο κρεβάτι χαϊδεύοντας ηδονικά το κορμί της. Ο Φιλιπ πήγε δίπλα της, την φίλησε απαλά ενώ με τα χέρια την αγκάλιαζε παντού. Με την άκρη της γλώσσας του άγγιξε μια ρόγα γλείφοντας την απαλά ολόγυρα και στην συνέχεια άρχισε να την βυζαίνει.  Ένας μικρός αναστεναγμός βγήκε από τα χείλη της και αφέθηκε στην αγκαλιά του. Συνέχισε αργά γλιστρώντας την γλώσσα του πάνω στην καυτή σάρκα της. Σταμάτησε για να τη θαυμάσει καλύτερα.  «Είστε υπεροχή…θέλω να σας γλύψω…θέλω να γευτώ του χυμούς σας» .

Άρχισε να την χαϊδεύει με πάθος στο μουνί, έβαζε δυο δάχτυλα τα έβγαζε ρούφαγε τα υγρά της τα ξανάβαζε…έγλειφε τα σαρκώδη μουνόχειλα…την ροζ κλειτορίδα. Εκείνη είχε κλείσει τα μάτια και είχε παραδοθεί στα χάδια του. Κι εγώ ζήλευα…ζήλευα…για την ομορφιά που του χάριζε. Η a. τιναζόταν κάθε τόσο στο κρεβάτι λέγοντας διάφορα στα γαλλικά που δεν καταλάβαινα. Ο οργασμός της δεν άργησε να έρθει ήταν μια έκρηξη πάθους και ηδονής.
Το πρωί ενώ επιστρέφαμε στο δικό μας ξενοδοχείο, με αγκάλιασε δίνοντας μου ένα παθιασμένο φιλί. «Σ΄ ευχαριστώ αγάπη μου…ήταν υπέροχο»  «Ναι μωρό μου και ήτανε μόνο η αρχή» της απάντησα.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση



No comments:

Post a Comment