30.6.12

Η ανταμοιβή


Η Α. ήταν ξαπλωμένη ανάσκελα και ανάμεσα στα μπούτια της ένας τύπος γυρω στα σαράντα, της έγλειφε το μουνί. Δεξιά της, δίπλα στο κεφάλι του κρεβατιού όρθιος ένας νεαρός, της τον έδινε στο στόμα. Χάιδευε τα βυζιά της και το στόμα της φαινόταν κάποιες στιγμές να σφίγγεται γύρω από τον πούτσο του. Σχεδόν το αισθανόμουνα. Ήξερα πώς ακριβώς το έκανε αυτό. Ασυναίσθητα έσφιξα στο χέρι μου στον καυλωμένο μου πούτσο.

Σε λίγο το σκηνικό άλλαξε. Ο άντρας που την έγλειφε σηκώθηκε. Στάθηκε στα γόνατα δίπλα της, πάνω στο κρεβάτι. Η a. σήκωσε τα πόδια της στον αέρα κι αυτός τ΄ άνοιξε περισσότερο. Το υπέροχο μουνί της υγραμένο απο την καύλα και το γλύψιμο γυάλιζε μπροστά στα μάτια τους. «Ελα μικρέ, όλη δικιά σου, πήδα την πουτάνα»
Ο νεαρός ξάπλωσε ανάμεσα στα μπούτια της και ανυπόμονα της τον έχωσε βίαια. Καθώς το σώμα του έπεφτε πάνω στο δικό της και τη γαμούσε o άλλος της κρατούσε τα πόδια ψηλά. Δεν ήταν παραπάνω από δύο λεπτά που το σώμα του νεαρού φάνηκε να σφίγγεται, ενώ άφηνε έναν αναστεναγμό καύλας φωνάζοντας «Χύνω..χύνω», αδειαζοντας ολο το νεανικό σπέρμα μεσα της.
Κι ενώ ο νεαρός καθάριζε τα υπολείματα της πούτσας του πανω στο μουνί της. Αυτή ανασηκώθηκε, έριξε μιαν αδιάφορη ματιά προς την καμερα, σαν να ήθελε να μου δείξει πως ήξερε ότι είμαι εκεί και τη βλέπω.

Ο άλλος ειχε ηδη ανέβει στο κρεββατι κι ετοιμαζόταν να της τον βαλει. Αυτή στήθηκε τώρα στα τέσσερα τουρλώνοντας προκλητικά τον κωλο της για να τον πάρει πισωκολητα. Ο τυπος κρατώντας σφιχτά τον πούτσο του προχώρησε αποφασιστικά πισω της: «Τώρα θα φας τον πούτσο σου καριόλα» φώναξε. Στάθηκε πίσω της και της τον έχωσε με μια και μοναδική γρήγορη κίνηση. Την πήδαγε για πολύ ώρα. Πάνω από δέκα λεπτά έτρωγε τον πούτσο του. Εγώ έβλεπα τις πλάτες τους, την άκουγα να αναστενάζει και σε κάποιες στιγμές να λέει ικετευτικά: «Γάμα με καύλα μου» ή «πες μου τι μου κανεις πουτσαρά μου» κι αυτός «Γαμημένη πουτάνα», της έλεγε «Πόσους πούτσους σου ρίξανε σήμερα, πόσες ψωλές θέλεις για να χορτάσεις»....κι αυτη....«Πολλούς καυλιάρη ειμαι αχόρταγη». 

Ταυτόχρονα έβλεπα να χώνει το δάχτυλό του στον κώλο της. Είχα καυλώσει όσο ποτέ. Δεν ακουμπούσα πια τον πούτσο μου γιατί φοβόμουνα πως θα έχυνα αμέσως. Έβλεπα πως και ο ξαπλωμένος νεαρός που πριν λίγο είχε χύσει ήταν κι αυτός πάλι καυλωμένος και την τσιμπούκωνε. Τα αγκομαχητά της γίνονταν εντονότερα και το κορμί της φαινόταν να σφίγγεται και να τινάζεται προς τα πίσω. Πρέπει να έχυνε γιατί ουρλιαζε δυνατά απο καύλα. Ο άλλος συνέχιζε απτόητος να τη γαμάει αρκετή ώρα. Αυτή τώρα δεν αγκομαχούσε και το σώμα της φαινόταν χαλαρό αν και συνέχιζε να το τινάζει προς τα πίσω.

«Χύνω μωρή καργιόλα, παρτα ολα στο μουνί πουτάνα» ακούστηκε η φωνή του και αφου άδειασε όλα τα χύσια στο μουνί της, τραβήχτηκε απο μέσα της. Καθάρισε αργά τον πούτσο του πάνω στα  κωλομέρια της, έκανε ένα βήμα πίσω και σωριάστηκε δίπλα της. Η a. μπουσούλησε στο κρεβάτι με τα γόνατα κι έσκυψε πάνω στο νεαρό. Έπιασε τον πούτσο του και τον έπαιξε αναμεσα στα βυζιά της που σε λίγο λούζονταν απο τα δικά του χύσια. Το θέαμα τελείωνε...

Οταν έφυγαν μπήκα μέσα και με κοίταξε χαμογελώντας. «Λοιπόν, σου άρεσε αυτό που είδες, σίγουρα σου άρεσε» απάντησε μόνη της κοιτάζοντας τον πούτσο μου. «Καύλωνα πολύ στην ιδέα, να τους παίρνω και τους δύο, συνέχισε. Αλλά σήμερα καύλωνα περισσότερο ξέροντας πως και συ έπαιρνες μάτι». Σε λίγο βρισκόμαστε στο κρεβάτι, εγώ ανάσκελα κι αυτή γονατισμένη πάνω απο το κεφάλι μου. Εσφιξε τον πούτσο μου δυνατά μεσα στο χέρι της και με χαιδεψε ανάμεσα στα πόδια. Πήρε το καυλί μου στο στομα και αρχισε να με πιπώνει. «Το μουνί μου ειναι γεμάτο χύσια καυλα μου, καθαρισε το» 
Εβαλα την γλώσσα μου μέσα στο χυμένο μουνί της και η καύλα μου έφτασε στο απροχώρητο. Η μυρωδιά της ανοιγμένης μουνοτρυπας απο τις ψωλές και τα χύσια των γαμιαδων με τρέλαναν. Αρχισα να ρουφάω και να γλείφω τα κολώδη υγρά που έσταζαν απο το υπέροχο μουνάκι της. Ηταν η ανταμοιβή μου. Εκείνη σκυμμένη πανω μου συνεχιζε να μου παίρνει τσιμπούκι. Δεν άργησα πολύ να τελειώσω στο στομα της.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση

1 comment:

  1. okei na tin gamoune alla na glifeis ta xisia tou allou ti xeftila einai ayti.

    ReplyDelete