18.7.12

Το μουνί σου


Γλυκιά μου μουνάρα, ποσο μ΄ αρέσει το μουνί σου, η γεύση και το άρωμα του. Τρελαίνομαι αφάνταστα να βρίσκομαι γονατιστός ανάμεσα στα πόδια σου, να ξαπλώνεις ανάσκελα, ανοίγοντας διάπλατα τα μπούτια, να μου το δείχνεις, να με προσκαλείς να στο γλείψω και να παραδίνεσαι στα χάδια μου.

Καυλώνω να μυρίζω την μεθυστική μυρουδιά της μουνίλας σου. Να εξερευνώ με τη γλώσσα καθε ικμάδα καθε μυστικό του πέρασμα. Να πιπιλώ τα τρυφερά λουλουδένια σου μουνοχειλα, να βυζαίνω την βελούδινη κλειτορίδα σου. Να γλύφω την υγραμένη σάρκα στην είσοδο του κόλπου σου και να την κανω να λιώνει από καυλα ανάμεσα στα χειλη μου. Κι εσύ πάνω στην γλώσσα μου, να καυλώνεις και να χύνεις κι εγω να γεύομαι τους δροσερούς χυμούς απο τα βάθη της πηγής σου.

Ω υπέροχη μουνάρα μου, χάρισε μου την μοναδική καύλα απο το λατρεμένο μουνί σου. Θέλω να νοιώσω τις συσπάσεις του κόλπου σου στα χείλη μου, την γεύση της απόλαυσης και λαγνείας, την ορμή του οργασμού σου καθώς χύνεις στο στόμα μου και με πλημμυρίζεις με το θεσπέσιο υγρό της ηδονής σου.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση

No comments:

Post a Comment