11.12.17

Κυριαρχία και υποταγή



Μου δίνει να φορέσω τις κάλτσες, το στριγκακι, την φούστα της κι εγω ανήμπορος, αποσβολωμένος δεν φέρνω καμιά αντίρρηση. Με βλέπει και γελαει «είσαι μια πρόστυχη τσούλα τώρα» Έρχεται μπροστά μου και μου δείχνει τον πουτσο που εχει φορέσει ανάμεσα στα πόδια της. Με διατάζει να γονατίσω μπροστά της και να πάρω πίπα. Μου λέει ότι κάνω καλές πίπες και ειμαι μια καλη πουτσογλείφτρα αλλα προτιμά να παίξει με το κωλαρακι μου.

Κάθομαι στα τέσσερα, μου πιάνει τον κωλο και μου λέει πόσο την καυλώνει ενας ωραίος κώλος. Στέκομαι εκεί ακίνητος, υπάκουος, αδύναμος, μικρός, χωρίς να μιλώ. Με χαϊδεύει απαλά ανάμεσα στο χώρισμα του κώλου και νοιώθω μια ανατριχίλα σε ολο το κορμί. Καθώς το δάχτυλο της αρχίζει να παραβιάζει τη σούφρα και να με ανοίγει την ακούω να μου λεει «ειμαι σίγουρη οτι θα προτιμούσες κάτι πιο μεγάλο και χοντρό ετσι δεν είναι»

Δεν απαντώ, η αίσθηση της καυλας και της ηδονής με συνεπαίρνει καθώς το δάχτυλο της βυθίζεται βαθιά μέσα μου. Αισθάνομαι ταπεινωμένος αλλα ταυτόχρονα και καυλωμένος. Δεν θέλω να το παραδεχτώ ότι μου αρέσει, αλλά δεν μπορώ να κρυφτώ, το πουλί μου με προδίδει. Εκείνη το βλέπει και συνεχίζει να μου βάζει κωλοδάχτυλο «έχεις καυλώσει καριόλη, κούνησε τον κωλο σου, δείξε μου πόσο θέλεις να στον ξεσκίσω»
Κάθε της λέξη με ανάβει και με ξευτιλίζει συγχρόνως. Δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά είμαι δικός της και το ξέρει. Κι εγώ θέλω να της πω πόσο το θελω να είμαι δικός της, να της ανήκω, να νοιώθω την παρουσία της, τη μυρωδιά της, το δέρμα της, τα χέρια της, στο κορμί μου, πάνω μου, μέσα μου παντού.
«Σκύψε τώρα πουτανιτσα, η γυναίκα σου θα σε πάρει απο πίσω»

Βλέπω τη μορφή της στο καθρέφτη περήφανη, σκληρή, αγέρωχη, καθώς με παίρνει στα τέσσερα καθώς διεισδύει μέσα μου...νοιώθω τη δύναμη της...την κυριαρχία της...να μου υπενθυμίζει οτι αυτή είναι η αφέντρα κι εγώ ο δούλος της.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση 

2 comments:

  1. σε πολλους αρεσει να τον παιρνουν απο πισω.αλλα ντρεπονται να το ζητησουν στη γυναικα τους. ενταξει πρεπει να εχεις και τη γυναικα που της αρεσει. αλλιως ειναι δυσκολο.

    ReplyDelete
  2. kayla na se gamaei mia gynaika.

    ReplyDelete