14.2.18

Ανίκανος για οτιδήποτε




Με σπρώχνει πίσω και με ρίχνει ανάσκελα στο κρεβάτι. Ξαπλώνει πάνω μου και με χαϊδεύει με τα βυζιά της. Αρπάζει τον πούτσο μου και αρχίζει να με ρουφά με λύσσα. Σιγά-σιγά σύρετε προς τα κάτω και επικεντρώνεται ανάμεσα στα σκέλια. Με γλείφει με επιδεξιότητα και ταυτόχρονα με το χέρι με μαλάζει.
Ο πούτσος μου δειλά αρχίζει να σηκώνεται, τον βλέπει και μου λεει «θέλω τον πουτσο σου αποψε, θελω να με γαμήσεις». Δεν περιμένει βέβαια καμιά απάντηση απο την πλευρά μου. Με καβαλάει και τον χώνει απότομα στο καυλωμένο της μουνι που στάζει ολόκληρο. Καθώς ανεβοκατεβαίνει μανιασμένα πανω μου χτυπιέται και ουρλιάζει υστερικά σαν ξαναμμένη σκύλα, «γαμα με καριόλη...γαμα με». Το μουνί της, σαν πυρωμένο σίδηρο καίει ολόκληρο γύρω απο τον πούτσο μου. Μου είναι αδύνατο να ακολουθήσω την ορμή της, την έξαψη του πάθους, τον ρυθμό της. Δεν αντέχω παρά μονάχα μερικά δευτερόλεπτα και χωρίς να το θέλω τελειώνω μέσα της. Εκνευρισμένη ανεβαίνει πανω μου και βίαια κολλάει στο στόμα μου το μουνί της. «Γλείψε μαλακισμένο γλείψε, είσαι ανίκανος για οτιδήποτε άλλο».

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση 


3 comments:

  1. μονο μουνακια γλυφεις...η και τιποτε αλλο πιο σκληρο....

    ReplyDelete
  2. τα μουνια μονο ψωλες θελουνε τι να τους κανει ενα γλυφομουνι

    ReplyDelete