29.5.21

Η γλυκιά μου σύζυγος

 

Η γλυκιά μου σύζυγος εκτός απο μια ωραία γυναίκα είναι επίσης μια έκφυλη πόρνη. Ειναι έμπειρη στη ερωτική πράξη και μπορεί να να ικανοποιήσει κάθε φαντασίωση που έχετε στο μυαλό σας αρκεί να της αρέσετε. Δεν έχει σημασία η ηλικία η αν είσαι ο τέλειος εραστής αλλά ένα αληθινό αρσενικό με καλα προσόντα, αποφασισμένος για τέτοιες συναντήσεις. Συγκεκριμένα στη γλυκιά μου αρέσει το άγριο σεξ χωρίς πολλά προκαταρκτικά. Απλώς δείξε της τον καυλωμένο πούτσο σου και πες της ότι θέλεις να τη γαμήσεις. Λατρεύει οτιδήποτε χοντρό μέσα στο μουνί της και μπορείτε να τη γαμήσετε ακόμη και χωρίς προφυλακτικό. Όταν της αρέσει ένας άντρας, του δίνεται ολοκληρωτικά. Εγω θα μείνω στην άκρη να σε βλέπω να τη γαμάς και εκείνη να το απολαμβάνει.  Δείτε την σε αυτο το μικρό φιλμάκι καθως τον παίρνει πισωκολλητά απο τον εραστής της, που στο τέλος τελειώνει στο όμορφο μουνάκι της.


5 comments:

  1. Τη καλυτερη θέα εχεις ρε κερατα...σκυψε και γλυψε τα ζουμια της.

    ReplyDelete
  2. Εχω εικοσι ποντους χοντρο καβλι αν ενδιαφερεσαι και μου αρεσει να πηδαω παντρεμενες πουτανες σαν τη δικια σου,με τις ωρες, θα στη ξεμουνιασω στο γαμησι και θα στη ξεχειλωσω οσο δεν παιρνει μεχι να αναψει ο μουναρος απο τη πουτσα που θα φαει και να εισαι σιγουρος οτι θα χυνει αβερτα, α και πηδαω και κωλαρακι αμα γουσταρεις....

    ReplyDelete
  3. Συγχαρητηρια φιλε μεγαλη μουναρα η γυναικα σου. Παιζω μαλακια για παρτη της και τη χυνω. Την δινεις γαμησι να στην ξεπατωσω μπροστα σου. Ειναι και μεγαλη πουτανα.

    ReplyDelete
  4. Μια τέτοια θελω να παντρευτω,να πηγαινει με αλλους και να με κερατωνει και να την λατρεωω...

    ReplyDelete