19.3.21

Η έγκυος σύζυγος του κούκου

 


Ω γλυκέ μου κούκο, θυμάσαι εκείνη το μεγάλη σκληρή ψωλή που με γαμούσε. Θυμάσαι πώς μας κοίταζες υπνωτισμένος γεμάτος καυλα και ζήτησες να τελειώσει μέσα στο μουνι μου. Είσαι τόσο διεστραμμένος μερικές φορές.

Αν δεν ειχα πάρει το χάπι εκείνη τη μερα σίγουρα θα έμενα έγκυος. Μα εσυ αυτο ήθελες. Να έμενα έγκυος από ενα άγνωστο τυχαίο άντρα που εσυ μου διάλεξες. Τωρα που το σκέφτομαι θα ηταν τοσο συναρπαστικό. Μεσα μου θα γεννιόταν ο σπόρος της αμαρτίας μας. Η φυσική προδιάθεση μιας γυναίκας που απατάει τον άντρα της και η δικη σου επιθυμία να γίνεις επιτέλους ενας πραγματικός κερατάς.

Τι θα έλεγες αν έμενα έγκυος από έναν μαύρο ψωλαρά η καλύτερα απο πολλούς μαύρους ψωλαράδες. Να τους αφήσω να εκσπερματώσουν ολοι στο μουνί μου και να νικήσει ο καλύτερος ωστε να μην μάθουμε ποιος με άφησε. Μμμμ, πώς απολαμβάνω τη σκέψη να σε ταπεινώσω. Φαντάσου πως ολοι τοτε που θα έβλεπαν τον σκουρόχρωμο γιο μας, θα καταλάβαιναν ότι είσαι κέρατας κι εγω η πόρνη σύζυγος που στα φοραει. Μπορώ να φανταστώ το γελιο που θα έριχναν οι αστοί φιλοι σου πισω από την πλάτη. Να τος ο κερατας με τη πουτάνα σύζυγο θα έλεγαν. Εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου, ετσι κι αλλιώς πάντα με θεωρούσαν πόρνη και ήθελαν να με πηδήξουν, καιρός να μάθουν και για σένα.


3 comments:

  1. Πολυ εξτριμ ολο αυτο βρε παιδια. καλη η καβλα και το γαμησι δεν λεω αλλα απο την φαντασια στη πραξη υπαρχει τεραστια αποσταση. δεν νομιζω οτι υπαρχει ζευγαρι να συμφωνησει σε κατι τετοιο.

    ReplyDelete
  2. Αν ειναι ταπεινωτικο για ενα ανδρα να του πηδανε τη γυναικα, να τη γκαστρωνουν κιολας ειναι ο χειροτερος εξευτιλισμος. Ποσο πιο κατω.

    ReplyDelete
  3. Εξαρτάται πως το βλέπει κανείς. Αλλοι ως εξευτελισμό άλλοι ως ευχαρίστηση. Στο cuckolding ο εραστής έχει το απόλυτο δικαίωμα ως ανώτερο αρσενικό να διεισδύσει χωρίς προφυλακτικό και φυτέψει τον σπόρο του στη φυσική του θέση.

    ReplyDelete