21.8.21

Διαφυλετικό σεξ

 



Πάντα ήμουν λάτρης της ερωτικής λογοτεχνίας η πορνογραφίας αν θέλετε και φυσικά των φιλμ πόρνο. Τα αγαπημένα μου φιλμ είναι τα cuckold με το σύζυγο που βλέπει τη γυναίκα του να κάνει σεξ με άλλον άντρα. Ενα άλλο είδος που μου αρέσει ιδιαίτερα ειναι τα interracial με έναν οι πολλούς μαύρους παρτνερ, τα gang-bang με άγνωστους τυχαίους άνδρες.

Μου αρέσει το διαφυλετικό σεξ μεταξύ μιας λευκής γυναίκας κι ενός μαύρου άντρα.. Λατρεύω τη χρωματική αντίθεση ανάμεσα σε ένα λευκό και μαύρο κορμί. Με ερεθίζει αφάνταστα η εικόνα ενός μεγάλου μαύρου πούτσου που διεισδύει στο μουνί μιας γυναίκας. Οι μαύροι είναι υπέροχοι με τα μυώδη εβένινα κορμιά και τις υπερφυσικές ψωλές τους. Η καλύτερη επιλογή για τις λευκές γυναίκες που στερούνται το σεξ στο συζυγικό κρεβάτι. Συνήθως στις ταινίες που οι γυναίκες κάνουν σεξ μπροστά στον σύζυγο τους φαντάζομαι ότι η πρωταγωνίστρια είναι η γυναίκα μου και γαμιέται εμπρός μου ασύστολα. 

Εκτός απο να παρακολουθώ μερικές φορές θα ήθελα να ήμουν ο πρωταγωνιστής και να την πηδούσα όπως θα της άξιζε. Στα Interracial αντίθετα όταν η οθόνη δείχνει όλους αυτούς τους μαύρους ψωλαράδες με τα επιβλητικά καυλιά σε στύση, νοιώθω ζήλια και θαυμασμό. Πολλές φορές κοιτάζοντας αυτές τις καταπληκτικές ψωλές η φαντασία μου οργιάζει τόσο ώστε θα ήθελα να είμαι εγώ στη θέση κάθε πρωταγωνίστριας που κάνει σεξ μαζί τους. Ζηλεύω αυτά τα κορίτσια που μπορούν να γαμηθούν σκληρά με αυτά τα θηρία. Ω ναι επιθυμώ να χαϊδέψω αυτά τα όμορφα μαυριδερά κορμιά με τις τρομερές ψωλές και να παίξω μαζί τους. Η μαύρη ψωλή είναι για μενα το απόλυτο σεξουαλικό φετιχ. 

Ξερω οτι στη γυναίκα μου δεν αρέσουν ιδιαίτερα οι μαύροι ή τα μεγάλα καυλιά.. Το μήκος του πέους δεν είναι το βασικό κριτήριο επιλογής των εραστών. Της αρέσει να κάνει σεξ με άντρες όλων των φυλών, αρκεί να υπάρχει χημεία μεταξύ τους. Νομίζω ότι προτιμά ιδιαίτερα τους μεσογειακούς τύπους. Η επιλογή είναι δική της και δεν μπορώ να επιβάλλω τις δικές μου προτιμήσεις. Για μένα δεν έχει σημασία, με ποιον πηδιέται και μου τα φοράει. Εχω αποδεχθεί τον ρόλο του "κούκου" που μου ανήκει.

 Ο αγαπημένη μου πορνοστάρ Alexis Golden που μοιάζει αρκετά με τη γυναίκα μου.

  

2 comments:

  1. οι μαυροι ειναι υπεροχοι με τα γυμνασμενα κορμια και τις τεραστιες ψωλαρες.τυχερες οι πουτανες που τον παιρνουν. και ποιος δεν θα ηθελε να βρισκεται στη θεση τους

    ReplyDelete
  2. Μπορείτε να ακολουθήσετε και να επισκεφθείτε το φόρουμ μας και το μπλογκ μας!

    BLACK POWER! 😍 You can join to our forum on telegram here: https://t.me/BBCinCyprus Our blog: https://interracialcuckoldincyprus.blogspot.com

    ReplyDelete