20.11.21

Γλυκιά μου πουτάνα

 

«Είσαι μια πόρνη» - αυτές ήταν οι πρώτες λέξεις που είπα όταν την είδα να μπαίνει στο δωμάτιο. 
«Σου άρεσε που γαμήθηκες με αυτόν απόψε..σου άρεσε..πες μου;» 
«Θύμωσες που πηδήχτηκα μαζι του, χωρίς να το ξέρεις» 
Οχι δεν ήμουν θυμωμένος μαζί της, το αντίθετο είχα ανάψει. 
«Γονάτισε τοτε και γλείψε το μουνί μου» 
Η πουτάνα ήξερε το κουμπί μου, πώς να με υποτάξει και να με ξεφτιλίσει. Εκείνη τη στιγμή όμως δεν ήθελα να ακολουθήσω τη προσταγή της. Ήθελα να την πιάσω από τα μαλλιά, να τη πετάξω στο πάτωμα και να τη γαμήσω σαν σκύλα. Ομως δεν ήταν ακόμα η ώρα. Την κοιτάζω στα μάτια και της λέω: είσαι τσούλα
Τη χαϊδεύω ανάμεσα στους μηρούς, ανάμεσα στα μουνόχειλα. Τραβάω απότομα το βρεγμένο κιλοτάκι και το βγάζω. Βλέπω το όμορφο γαμημένο μουνί της και τρελαίνομαι.
«Βγάλε τη γλώσσα σαν υπάκουο καλό σκυλάκι και γλείψε, χωρίς αντίρρηση».
Όχι δεν πρόκειται να υπακούσω. Οι υποτακτικές μου επιθυμίες αρνούνται να το αποδεχθούν. Θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό. Θέλω να τη βασανίσω να αποδείξω οτι είμαι ακόμα ο άντρας της και αντί να τη γλείψω της χώνω δυο δάχτυλα στο μουνί. 
«Σκύλα θα στο ξεσκίσω»
«Άκου μαλάκα το μουνί μου θέλει πούτσο και όχι μόνο δυο δάχτυλα»
«Γάμησε με αν μπορείς» 
Τα λόγια της ηχούν τρελά μέσα στο κεφάλι μου, με γεμίζουν θυμό και καύλα. Ο πούτσος μου εχει σκληρύνει παράξενα. Παλιοπουτάνα σκέφτομαι θα σε γαμήσω όπως σου αξίζει. Την ρίχνω ανάσκελα και πέφτω ανάμεσα στα μπούτια της. Προσπαθεί να τραβηχτεί αλλά την αρπάζω και την κρατάω ακίνητη. Ο πούτσος μου γλιστράει εύκολα μέσα στο ξεχειλωμένο μουνί που είναι υγρό και κολλώδες από τα υπολείμματα σπέρματος που είχε αφήσει ο προηγούμενος. Την γαμάω με πρωτοφανή οργή όπως δεν την εχω ξαναγαμησει. Είμαι όμως βέβαιος ότι δεν αισθάνεται τίποτα, δεδομένης της διαφοράς μεγέθους μεταξύ του δικού μου πούτσου και εκείνου που πριν την διέσχισε. Βογκάει και λαχανιάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν είναι για τη διείσδυση που της κάνω...καταλαβαίνω ότι με προσβάλλει με τον τρόπο της. 
«Κερατά νιώθεις πόσο φαρδιά είμαι από τον πούτσο που έφαγα…τον ειχε μεγάλο και χοντρό διπλάσιο από το δικό σου.»
Τα λόγια και οι προσβολές της είναι για μένα ένα είδος φυσικού βιάγκρα, όποτε γίνομαι περισσότερο σκληρός και βίαιος. Παρά το γεγονός ότι δεν είμαι ιδιαίτερα προικισμένος, τον σπρώχνω όσο πιο βαθιά μπορώ μεσα της.
«Είσαι μια γαμημένη πόρνη, μια πουτάνα του δρόμου…που πηδιέται με όλους τους άντρες που συναντά».
«Φυσικά είμαι πουτάνα και θελω πούτσες...πολλές πουτσες.  Αφου δεν μπορείς να με ικανοποιήσεις πάω με άλλους. Γάμα με λοιπόν...αν μπορείς...απόδειξε μου πόσο άντρας είσαι...κανε με να νιώσω γυναίκα...δείξε μου ότι απολαμβάνεις να πηδάς την πόρνη σου…»
«Τωρα είσαι η δικιά μου πουτάνα...και σε πηδάω...νιώθεις τον πούτσο μου στο γαμημένο μουνί...τον νοιώθεις που σε ξεσκίζει...σου αρέσει που σε γαμαω... παλιογαμιόλα»
«Ναι πουτσαρά μου...μου αρέσει.....με γαμάς καλύτερα από τους άλλους....τιμώρησε τη γυναίκα σου που στα φοράει....πήδαμε...»
Ακούω απο το στόμα της, οσα θέλω ν ακούσω και τρελαίνομαι. Πόσο θα ήθελα αυτό το γαμήσι να κρατήσει ώρες, να την ξεσκίσω, να της προσφέρω όλη την ηδονή από το κορμί μου και χιλιάδες οργασμούς…όμως…δεν αντέχω και χύνω…χύνω…ποτάμια…»
«Τι έκανες μαλάκα...έχυσες και με λέρωσεςσκύψε γρήγορα και καθάρισε τα όλα...γρήγορα» 
Η προηγούμενη οργή μου εξαφανίσθηκε...αισθάνομαι πάλι μικρός και ανίκανος.
Σαν υπάκουο σκυλάκι σκύβω ανάμεσα στα μπούτια της, πάνω στο λατρεμένο μουνί της και καθαρίζω...οτι άφησα.
«Συγνώμη γλυκιά μου της λέω...συγνώμη για ότι έκανα...σε ήθελα τόσο ....»
Με τράβηξε πάνω της μ΄αγκάλιασε και φιληθήκαμε.
«Ήσουν υπέροχος μωρό μου...και μου άρεσε ...»

No comments:

Post a Comment