12.6.22

Εσωτερικές απολαύσεις

 

Ήταν μεγάλος, ε σου άρεσε, τον είδα, ενώ σου έσπαγε τον κώλο. «Ζήλεψες γλυκέ μου κούκο, φαντάζομαι πόσο θα ήθελες να ήσουν στη θεση μου». Πιάνει τα μπαλάκια μου ανάμεσα στα μπούτια και αρχίζει να τα τραβά με δύναμη. Μου τρίβει το καβλι ενω κατεβαίνει ανάμεσα στα κωλομέρια. Μου γλείφει την κωλοτρυπίδα και με μαλακίζει ταυτόχρονα. Ηξερε τι μου άρεσε και τι οχι. Ήξερε πώς να με ευχαριστήσει. Μετα απο τη σκηνή που είδα με τον εραστή της μου άξιζε μια ωραία πίπα.

Αισθάνομαι τα δάχτυλα της να ψαχουλεύουν ανάμεσα στη σχισμή του κώλου μου. Χαλαρώνω τους γλουτούς και την αφήνω να με παραβιάσει. Ητανε καλή σε αυτά τα παιχνίδια. Το κωλαρακι μου παντα την ενθουσίαζε. Στην αρχή μου βάζει ένα δάχτυλο, μετά δεύτερο. Αυτή η διείσδυση με έκανε να ανατριχιάσω. Μου άρεσε η αίσθηση και ο τρόπος που το κανει.  "Σου τρυπάω την κωλοτρυπίδα, καριολη" μου λεει. Τα λογια της με ερεθίζουν και με καυλώνουν ακόμα περισσότερο. 

Με τρυπάει με το μεσαίο δάχτυλο και το χώνει βαθια στην τρύπα μου. Γλιστρά μεσα-εξω, με τον ίδιο ρυθμό με τον οποίο κάθε φορά βύθιζε το σαρκώδες στόμα της στο πρησμένο καβλί μου. Δεν χρειάστηκε πολύ για να με κάνει να χύσω. Οι βαθιές διεισδύσεις στην κωλοτρυπίδα μου σε συνδυασμό με την πίπα που έκανε με τρέλαιναν. Οταν ακούμπησε τον προστάτη μου, δεν άντεξα άλλο. Ενας οργασμός ξεκίνησε από τον κωλο και με διαπέρασε σε ολόκληρο το κορμί. Ένας παχύρρευστος χείμαρρος με σπέρμα τινάχτηκε μέσα απο την ουρήθρα. Σιγά-σιγά έβγαλε το δάχτυλο εξω από τον κώλο και αφού μου το έδειξε με ικανοποίηση, μου το έβαλε στο στόμα να το γλείψω. Η καριόλα γνώριζε καλά  πώς να με ξευτελίζει. 


No comments:

Post a Comment