5.1.23

Αξιολύπητος σύζυγος

 


Ω ναι γλυκιά μου.  Πεσ' μου τι είμαι κάνε με να νιώσω ο αξιολύπητος σύζυγος που πραγματικά είμαι. Με ερεθίζει τόσο πολύ όταν μιλάς για τους εραστές σου αγάπη μου. Να κοίταξε ποσο ενθουσιάστηκε το πουλάκι μου. 
-Εισαι ενας διεστραμμένος και ανίκανος κουκος που σε καυλώνει να με βλέπεις να τον παίρνω και να τραβάς μαλακία. Σου αρέσει η γυναίκα σου να πηδιέται και να τρώει ξένους πουτσους κερατά άντρα.
-Ναι μουναρα μου, θέλω να γαμιέσαι με διαφορετικούς άντρες. Να σε ξεσκίζουν στο πούτσο χωρίς έλεος σαν την τελευταία πόρνη κι εγω να σε βλέπω και να μαλακίζομαι. Να σε παίρνουν από παντού στο μουνι και κωλο κι εσυ να προσπαθείς να τους ευχαριστήσεις όλους. Το ξέρω οτι είσαι διατεθειμένη να κάνεις τα πάντα για μενα και να γίνεις η μεγαλύτερη πόρνη.
-Ναι ρε άχρηστε άντρα για σενα θα γινω οτι μου ζητήσεις. Θα γαμιέμαι για παρτη σου. Θα γαμιέμαι με οποιους θέλεις. Θα γαμιέμαι μαζι τους και θα τους αφήνω να χύνουν στο μουνι μου κι εσυ θα ρουφάς τα ζουμιά τους. Θα σου φέρνω και προφυλακτικά για τη συλλογή σου να καμαρώνεις τι πουτάνα γυναίκα παντρεύτηκες.
-Ποσο σε λατρεύω που με κάνεις κερατα γλυκιά μου. Πεσ μου ποσο σου αρέσουν τα καβλιά, να κάνεις παρτουζες και να ξεσκίζεσαι στο πουτσο έτσι δεν είναι γαμημένη πορνη.
-Ναι ρε κερατά αντρα το μουνι της γυναίκας σου που δεν μπορείς να πηδήξεις εχει φαει αμέτρητες πουτσες και το ξερεις. Είμαι αχόρταγη και θελω να γαμιεμαι σε κάθε ευκαιρία σε κάθε πρόκληση. Χρειάζομαι πουτσο τουλάχιστον εφτά φορές την εβδομάδα και μερικές φορές δεκα φορες την ημέρα. Ειμαι εθισμένη πλέον και δεν μπορω να χορτάσω πουτσο. Οταν βλέπω εναν αντρα και μου αρέσει θέλω να πηδηχτώ μαζι του.
-Ξεφτιλισεμε γλυκιά μου πουτάνα, ταπείνωσε με, πήγαινε με όποιον θέλεις. κεράτωσε με. Μόνο αυτο μου αξίζει.
-Ναι ρε ξεφτιλισμένε σκέψου τη γυναίκα σου να γαμιέται και τράβα μαλακία. Μονο αυτό μπορείς να κανεις. Να την παίζεις και να καυλώνεις καθε φορά που με γαμανε οι άλλοι. Παίχτονε παλιο κερατά, παίχτονε μαλάκα!

No comments:

Post a Comment