15.2.23

Η σεξι γυναίκα μου

 


Η σύζυγος μου είναι μια όμορφη, κομψή και σέξι γυναίκα. Της αρέσει να ντύνεται προκλητικά, να επιδεικνύεται και να προκαλεί. Της αρέσει να φλερτάρει μπροστά μου ή να την φλερτάρουν. Της αρέσει το σεξ και δεν χάνει ευκαιρία. Αυτό δε σημαίνει ότι πηγαίνει με τον καθένα όπως θα περίμενε κάποιος. Είναι μια γλυκιά και υπέροχη σύζυγος αλλά πουτάνα στο κρεβάτι. Της αρέσει να συμπεριφέρεται ετσι κι αυτό είναι που τελικά βγαίνει προς τα έξω. Το να την αποκαλούν πουτάνα δεν είναι προσβολή για κανέναν από τους δύο. Αποδέχτηκε τον όρο και μας αρέσει. Το ενστερνίζεται ως τη νέα μυστική της ταυτότητα και στα μάτια μου, την κάνει την πιο σέξι γυναίκα στον κόσμο. Γιατί ενθαρρύνω τη γυναίκα μου να πηγαίνει με άλλους άντρες; Η απάντηση είναι ότι είμαι ενας couckold. Απολαμβάνω να την παρακολουθώ οταν κάνει σεξ μαζί τους και το ξέρει. Το μουνί της είναι τόσο ζεστό που θα ήταν αγενές αν δεν το μοιράζομαι.  Μου αρέσει επίσης να ακούω τους άνδρες να λένε πόσο σέξι και καλή είναι στο κρεβάτι. Όταν εκείνη αναφέρεται κολακευτικά για τα προσόντα τους και την ηδονή που της προσφέρουν. Τώρα, αν το ερώτημα είναι, αν ζηλεύω; Η απάντηση είναι ότι ζηλεύω. Γιατί είναι όμορφη γυναίκα και δεν θα ήθελα να την αγγίζουν ξένοι. Αλλά έχω αποδεχτεί ότι τους χρησιμοποιεί για δική της ευχαρίστηση. Έτσι με αυτόν τον τρόπο διαλύεται κάθε ζήλια. Έπειτα όλα αυτά κυριολεκτικά μας ενθουσιάζουν και δίνουν ενδιαφέρον στη σεξουαλική μας ζωή.



No comments:

Post a Comment