11.5.23

Malindi




Διακοπές στην αφρικάνικη ήπειρο, με σκοπό να εξερευνήσουμε από κοντά την συναρπαστική ομορφιά, τα εντυπωσιακά τοπία, την άγρια εξωτική φύση.. Η Αφρική φυσικά δεν είναι μόνο σαφάρι και άγρια ζώα, αλλά και υπέροχα αγαλματώδη μαυριδερά κορμιά. Επτά ημέρες στo μαγευτικό Μαλιντι, η γλυκιά μου, ανακαλύπτει την κρυφή γοητεία της Αφρικής στο κορμί της. Μια αξέχαστη εμπειρία, με cum and fuck για τον αδηφάγο κόλπο της, πέρα από κάθε όριο. Και όλα για καλό σκοπό.
___________________________
Η πρώτη μας γνωριμία ήταν με ένα συμπαθητικό Beach Boy τον Μπομπ. Ενα ψηλόλιγνο αγόρι με όμορφα μάτια και καλά προσόντα όπως αποδείχθηκε. Το ραντεβού ήταν σε ένα ξενοδοχείο έξω από την πόλη. Πίνουμε ενα κοκτέιλ και μαζι με τη γυναίκα μου χορεύουν αισθησιακά στο ρυθμό της μουσικής που ακούγεται. Ενώ λικνίζονται τα χέρια του χαϊδεύουν το κορμί της και την χουφτώνουν παντού. 
Όταν κατεβάζει την βερμούδα πετιέται έξω μια μακριά μαύρη ψωλή σίγουρα πάνω από είκοσι πόντους. Η γυναίκα μου αφήνει ένα επιφώνημα θαυμασμού και χαμογελάει με ικανοποίηση. Ανυπόμονα την αρπαζει και την βάζει στο στόμα ενώ κάνει φιλότιμες προσπάθειες να τη ρουφήξει ολόκληρη. Ο Μπομπ είναι ήδη σε έκσταση και τη μπουκώνει με το μακρύ του κοντάρι. Η γλυκιά μου ηταν υπέροχη και σεξυ καθώς την καταβρόχθιζε με πάθος και απληστία στα σαρκώδη χείλια της. Μου κάνει νόημα να πλησιάσω και να γευτούμε μαζί αυτό το εξωτικό φρούτο. Ο Μπομπ δέχεται τα χάδια μας και το απολαμβάνει λέγοντας ακατανόητες λέξεις. 
Ύστερα η γλυκιά μου στήνεται στα τέσσερα τουρλώνοντας προκλητικά την κωλαρα της σαν ξαναμμένη σκύλα και περιμένει την επικείμενη εισβολή. Ο Μπομπ με το μακρύ κοντάρι προτεταμένο και σκληρό σαν Αφρικανός πολεμιστής παίρνει θέση πίσω της έτοιμος να την παραβιάσει. Σπρώχνει τη μαυρη ψωλή στη σχισμή της και εισχωρεί χωρις αντίσταση στην υγρή σπηλιά της. 
Ολο το βράδυ ο Αφρικανός επιβήτορας την παίρνει σε όλες τις στάσεις και η δικιά μου γνωρίζει την άγρια ομορφιά της αφρικανικής σαβάνας. Από μπροστά, αποπίσω, ανάσκελα, καβάλα στη ψωλη, βαθιά μέχρι τον αφαλό. Ο απύθμενη μουναρα της εχει ανάψει και σαν δαιμονισμένη τον παρακαλεί να την πηδήξει ξανα και ξανα. Εκεινος ακατάπαυστα την πηδάει και την ξεσκίζει αλύπητα, χαρίζοντας της διαδοχικούς οργασμούς.  Καθε φορά που η ψωλη εισχωρεί και πιάνει πάτο την τραντάζει σε ολόκληρο το κορμί. Το μουνι της εχει πάρει φωτιά και η γλυκιά μου βρίσκεται σε ερωτικό παροξυσμό. Και οι δυο γαμιούνται και χύνουν σαν άγρια ζωα σε οίστρο. Ο μαύρος επιβήτορας ανεξάντλητος, γαμούσε και έχυνε ολο το βράδυ. Η γυναίκα μου εμφανώς εξαντλημένη απο το γαμήσι και τους οργασμούς που απόλαυσε αποκοιμήθηκε αργά μέχρι το μεσημέρι. 


5 comments:

  1. βλεπω οτι αρεσουν οι μαυρουληδες στη πουταντσα σου, αλλα εχω την εντυπωση και εσυ τους λιγουρευεσαι η οχι.

    ReplyDelete
  2. Εχουμε ιδιαίτερη προτίμηση.

    ReplyDelete
  3. Μια μεγαλη μου επιθυμία ειναι να δω την αγαπημενη μου γυναίκα να υποδέχεται ένα τεράστιο μαύρο κοντάρι στο μουνί της.... Για εκεινη ένα μείγμα απόλαυσης και πόνου... Και για μενα ενθουσιασμό και ζήλια...

    ReplyDelete
  4. Τι συναρπαστικό θέαμα. Ενας μαύρος πουτσος να μπαίνει στο μουνί της γυναίκας σου. Η τρελή μου φαντασίωση ειναι να την δω να το κανει με ενα μαυρο. Μερικές φορές έβλεπα πορνο μαζί της και παρατήρησα ότι ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός της ήταν όταν ένας μαύρος γαμουσε μια λευκή γυναίκα. ισως μια μέρα την πείσω.

    ReplyDelete
  5. Τι ωραιαπουτσα για γλειψιμο. Θελω κι εγω τετοια καταμαυρη ψωλη να ρουφαω με τις ωρες και να βυζαινω γαλατακι.

    ReplyDelete