26.6.23

Κρυφές επιθυμίες ενος κούκου



Μην κρύβεσαι άλλο, δεν είσαι απλώς ένας κούκος που θέλει να με βλέπει να πηδιέμαι. Είσαι κάτι παραπάνω από αυτό που δείχνεις. Καιρός να παραδεχτείς την αλήθεια και να ζητήσεις αυτό που πραγματικά θέλεις. Σωστά, ξέρω τι κρυφά επιθυμείς. Τα μάτια σου καίγονται από πόθο, το στόμα σου γεμίζει σάλια και μόνο που το σκέφτεσαι. Το να βλέπεις ένα μεγάλο πουτσο να με σφυροκοπάει στο μουνί και να μου δίνει οργασμούς σε κάνει τόσο ζηλιάρη. Οχι βέβαια για μένα και το φρεσκοχυμενο μουνί μου. Λαχταράς κι εσυ να γευτείς ενα πούτσο όπως οι περισσότεροι μικροί κούκοι, έτσι δεν είναι; Είσαι μια τσούλα που λατρεύει τις ψωλές και θέλεις τόσο πολύ να τις δοκιμάσει. 

Ω, μην φέρεσαι τόσο σοκαρισμένος. Είναι η σειρά σου να παίξεις κι εγώ να παρακολουθώ. Ελα και γλείψε αυτόν τον όμορφο πούτσο που προσφέρει ικανοποίηση στη γυναίκα σου. Δείξε μου ποσο γουστάρεις το καυλί. Δείξε στη γυναίκα σου πόσο καλά ξέρεις να ρουφάς. Σκύλες σαν εσένα αξίζουν να πνίγονται απο ενα μεγάλο καβλί. Θέλω να σε δω να παίρνεις κάθε γαμημένη ίντσα απο αυτόν τον μεγάλο πουτσο στο στόμα. 

Ανοιξε καλα το στόμα για να στο χωσει ο ταυρος μου. Σκέψου το χέρι μου γύρω από τη βάση του πουτσου καθώς τον οδηγώ στο στόμα σου. Βγάλε τη γλώσσα και γλείψε το κεφάλι σαν γλειφιτζούρι. Είδες ποσο υγρό και νόστιμo ειναι με το precoum. Τα χείλη σου ειναι τέλεια για αυτή τη δουλειά. Με λίγη εξάσκηση θα γίνεις καλός στα τσιπμούκια Συνέχισε να πιπωνεις μέχρι ο ταύρος μου να στα πετάξει ολα στο πρόσωπο. Με τον καιρό θα γίνεις μια έμπειρη τσιμπουκλού και αυτή θα είναι η δουλειά σου. Θα γλείφεις και θα ρουφάς τις ψωλες των εραστών μου.


2 comments:

  1. Καβλα μεγαλη να παιρνεις πιπα μπροστα στη γυναικα σου και ξεφτιλιζεσαι. Ποσο θα ηθελα να γινοταν πραγματικοτητα.

    ReplyDelete
  2. τελικα ολοι εσεις μια πουτσα λιμπίζεστε αλλα δεν το παραδεχεστε

    ReplyDelete